Время  2 часов 24 минут

Координаты 871

Uploaded 22 февраля 2015 г.

Recorded февраля 2015

2,6
5,2

Просмотрено 1543 раз(а), скачено 38 раз(а)

рядом с  Piera, Catalunya (España)

Sortida entre les estacions de Piera i Masquefa, aprofitant el servei de FGC per retornar al punt d'origen. Tota la ruta té excel·lents vistes de la muntanya de Montserrat. No presenta cap dificultat, però cal tenir en compte que tan sols sortir de Piera hem fet mans i mànigues per travessar la carretera amb un mínim de seguretat a l'altura de Mas Marquet. Res més que fer una mica de marrada... També val la pena de saber que un cop arribem a la riera de Masquefa, el camí comparteix el llit del riu amb el corrent de l'aigua. És agradable i de bon fer, però hem de suposar que si baixa amb cabal es pot complicar el pas. Finalment, fer esment del llogarret on hi ha l'església de Sant Pere, d'origen romànic. El lloc té unes vistes esplèndides i val la pena rodejar el temple per contemplar l'absis i les decoracions esculpides que té.

• Xavier Jorba 19.02.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Ruta molt fàcil i agradable, amb vistes de vinyes i oliveres, amb les muntanyes de Montserrat casi sempre visibles i majestuoses.