Время  4 часов 18 минут

Recorded мая 2014

4,1
8,2

Просмотрено 2451 раз(а), скачено 101 раз(а)

рядом с  Piera, Catalunya (España)

Bonica ruta que ens permet veure la zona de les Flandes, curiositats de la terra erosionada. De camí a El Bedorc anem carenejant i ens anem trobant amb bons miradors i bones panoràmiques. Passat ja El Bedorc i un cop superada l’ermita de Sant Miquel, just havent travessat el riu, veiem un conjunt d’arbres imponents, la Pineda de Cal Ferrer del Coll. Tot passant per un caminet arrambat a la cinglera arribem fins a Vallbona i retornem a Piera per Mas Bonans.

En general transita per bones pistes, per bé que hi ha tres de punts perdedors on cal estar atent al GPS: el punt marcat com a font, baixant de Can Mussarro; a prop ja de Vallbona, al punt marcat com a entrada de corriol, i al final d'aquest corriol, que en comptes de seguir per la riera seca cal enfilar-se per una drecera que ens queda davant mateix tot i que l'entrada és una mica embardissada.

• Фото acolomers

acolomers 04.03.2017

Buena ruta, gracias por compartir
    Mas tracks y fotos en mi perfil