Joancubosserra
  • Фото Picamoíxons-Puigcabrer-Les Guixeres-Picamoixons

Время  3 часов 17 минут

Координаты 1215

Uploaded 15 января 2016 г.

Recorded января 2016

3,4
6,8

Просмотрено 446 раз(а), скачено 21 раз(а)

рядом с  Picamoíxons, Catalunya (España)

Avui he començat a publicar les rutes que normalment faig per la meva comarca: l' Alt Camp.
Aquesta es una ruta de les d' anar a esmorzar. Sense sortir d' hora pots tornar per fer el dinar a casa ja que en unes tres hores has acabat. A més, aquesta en concret és una ruta molt indicada pels dies de vent, ja que tot el cami vas a l' abric de la serra de les Guixeres.
Està ben indicada però la gent poc a poc s' estan emportant els cartells.
Començarem al camí del pessebre vivent per sota el pont de la via del tren. Tot seguint el camí encimentat trobarem un trencall a l' esquerra que puja cap a la torre d' alta tensió. No deixem el camí fins arribar a un sender a la esquerra que en forta pujada va fins a la Torre del Petrol. Tornem a baixar al camí principal per l' altre costat de la muntanya. Ja no deixarem el camí que ens porta pel bacó de les Guixeres fins a la part baixa del coll Vell. Seguim baixant per la carretera vella fins arribar al encreuament de Fontscaldes on anirem a la dreta per un camí asfaltat fins a Picamoixons.

• Фото Trekking RAN

Trekking RAN 26.01.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Recorregut ideal per gaudir de bones vistes tant des de la Torre del Petrol sibretot, com per la Serra de Guixeras i conèixer aquest paisatge.