662 м
8,5
16,96 км

Просмотрено 64 раз, скачано 0 раз

рядом с Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Els Pioners i Caravel·les vem fer aquesta ruta el cap de setmana 5 i 6 de Novembre. Excursió molt recomenable per aquesta unitat, ja que fas una bona kilometrada, amb un desnivell acceptable i per camins agradables de caminar ja que varien des de escales, gr entre arbes, zona de grans perdres o camí asfaltat. Recomenable si es vol fer tots els trams en un dia (Aeri-Monestir-Collbató-Esparraguera) sortir d'hora i planificar bé les parades ja que sinò se't menja tot el dia. Bonic fer una parada per dinar a Collbató, ja que hi ha una zona fantàstica amb taules, font i lavabos per descansar.
Si fa mal temps, zona amb una mica de perillositat ja que forces trams són estrets per una sola persona i amb grans pedres.
Per dormir, a Esparraguera ens van deixar el local del cau local, gran, amb bones instal·lacions, material i bona gent! A més a més el poble és bonic i hi ha un autobús directe que amb mitja hora et deixa a Barcelona.