Moving time  2 часов 48 минут

Время  4 часов 30 минут

Координаты 1965

Uploaded 24 апреля 2018 г.

Recorded апреля 2018

2,8
5,6

Просмотрено 180 раз(а), скачено 10 раз(а)

рядом с  Perafita, Catalunya (España)

Caminada circular, pel nord de Perafita, molt variada, amb visita a les amplies Baumes de les Eures i l'Ermita del Remei.

Sortida del parking que hi ha entre la carretera BP-4653 i el Passeig del Remei, amb direcció al Castell, que ja el veiem des del parking, pasem el Castell i en dirigim a l'Hostal Nou, tranquem a la dreta amb direcció al pantà de Can Fusta.

Agafem direcció al Solell de les Heures, fins a Rocatova de Baix, que agafem la pista principal fins a la Bauma.

Deixem la Bauma en direcció oest, fins el torrent del Gorg Negre, passat el torrent, amb una pujada ens portarà el collet, agafant direcció dreta, amb uns 15 minuts, anem i tornem de l'Ermita del Remei. De nou al collet, agafem direcció esquerra i en pocs minuts arrivem a Perafita. que ja veiem al davant.

Erem en Tomàs, en Joan, 2 Josep's i Jo.