A.Arturo

Recorded мая 2017

4,8
9,7

Просмотрено 333 раз(а), скачено 10 раз(а)

рядом с Corras de la Puente, Asturias (España)

La Puente, Morcín (Aparcamientu cementeriu) – El Praiquín - Siguir izquierda per falda oeste de xerrina Garcilleru - Pedreru, pedreru,..., vericuetos, camínos de cabres, desbentíos, golipos, cairones, canalizos, cresteríu,...(Nada aconseyable) - Vuelta a pedreru - Prau - Curtia subida pente abonda maleza a cumal - Picu Garcilleru o Peña Rubia - Baxada per camín de cabres per bardial de'espineres y cotollales - Colláu'l Pandu - Colláu'l Planu - Senderu baxada en principiu al oeste, dempués sur y otra vez oeste hacia trinchera antiguu ferrocarrril - Per esta pista na cota 640 m casi en llano pasamos per ruines y bocamina Raíz - Siguimos pela mesma cota hasta llegar a Villamer/Vil.lamir - Per carretera (2,5 km) hasta La Vega, L'Ará (Riosa) - Sienda fluvial - Dende colexu públicu camín hacia'l pozu Monsacru - Portiella d'accesu a Monsacru zarrada - Vuelta pa garrar senderu a mandrecha que más o menos paralelu a instalaciones del Monsacru va per prestosa viesca - LLugar de Riba - LLugar de Baxo - La Puente (Morcín).

(Gracies a Berto Xuan Alcoceba pola so aportación a la llingua asturiana tanto nel so estraordinariu blog como na so publicación Camudando'l camín: Pallabreru del Monte y la Escalada)

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.

Aniciu (La Puente,cementeriu).

Esvíu izquierda Praiquín

ES IZ PRAIQUIN

Siguir izquierda xunto a la casa