Координаты 642

Recorded июня 2018

1,8
3,5

Просмотрено 129 раз(а), скачено 7 раз(а)

рядом с Guadalest, Valencia (España)

VALENCIÀ
Pujada al emblemátic Penyó Roc, espectacular talaia per a disfrutar les vistes tant del Vall de Guadalest com del barranc de l'Arc i el Puig Campana. Iniciem el recorregut en la font del Pi a on xorra l'aigua quasi tot l'any. Seguim pista amunt fins que s'acaba en una zona de cultius e iniciem la senda en direcció a una gran paret blanca a on hi ha un corral als seus peus. S'aproximem fins el corral per observar-lo i reprenem la senda per la que veníem. Continuem ascendint fins arribar al corral del Port a on costa de seguir la senda correcta per arribar dalt del coll a on ja divisem el barranc de l'Arc i les crestes de Sella. Arribats a aquest punt no més cal seguir crestejant a l'esquerra per arribar al Penyó Roc amb alguna petita trepada. La dificultat per la qual he qualificat la ruta de "sols expertes" radica en la seva baixada cap a el pas del Comptador a on destrepem per una canal amb alguns pasos de vertigen. Si es fa aquesta ruta en sentit invers i pujem per la canal, resultarà mes fácil al anar cara amunt.
CASTELLANO-
Subida al emblemático Penyó Roc, espectacular atalaya para disfrutar las vistas tanto de Vall de Guadalest cómo del barranco de L' Arc y el Puig Campana. Iniciamos el recorrido en la fuente del Pi donde chorra el agua casi todo el año. Seguimos pista arriba hasta que se acaba en una zona de cultivos e iniciamos la senda en dirección a una gran pared blanca donde hay un corral a sus pies. Nos aproximamos hasta el corral para observarlo y retomamos la senda por la que veníamos. Continuamos ascendiendo hasta llegar al corral del Port donde cuesta de seguir la senda correcta para llegar arriba del collado donde ya divisamos el barranco de l'Arc y las crestas de Sella. Llegados a este punto tan solo hay que seguir cresteando a la izquierda para llegar al Penyó Roc con alguna pequeña trepa. La dificultad por la cual he calificado la ruta de "sólo expertos" radica en su bajada hacia el paso del Contador donde destrepamos por una canal con algunos pasos de vértigo. Si se hace esta ruta en sentido inverso y subimos por la canal, resultará más fácil al ir cara arriba.

baixada a Almarceres

punts rojos

seguir punts

Vista al barranc del Arc, Sella

Arribats a aquest punt segue la cresta sense perdre altura