pep_v

Время  5 часов 39 минут

Координаты 1586

Загружено 7 августа 2020 г.

Записано августа 2020

2 187 м
1 566 м
3,3
6,5
13,07 км

Просмотрено 15 раз, скачано 1 раз

рядом с Le Clot, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Excursió circular que ens durà fins al refugi de Chabournéou passant per la Cabane du Pis i els Balcons de Beaume Rousse amb una vista panoràmica de la vall.

De fet l'excursió forma part d'una ruta que va des del refugi de Vallonpierre, passant pel de Chabournéou fins al refugi de Pigeonnier o al de Gioberney. Nosaltres hem optat per la versió curta, que és una caminada circular amb unes vistes espectaculars.

L'excursió no te pèrdua ni té més dificultat que el desnivell.

Sortirem de l'aparcament de Crépon, un petit aparcament que trobarem a mà dreta a uns 800 m abans d'arribar a l'Hotel-Refugi de Gioberney.

Creuarem el Torrent de Gioberney i seguirem el camí que porta cap els refugis de Vallonpierre i Chabournéou amb una pujada molt suau.

Després d'un quilòmetre trobarem la desviació cap a la Cabane du Pis, en aquest punt començarem a guanyar alçada ràpidament.

Un cop som a la cabana el recorregut es torna més suau durant un quilòmetre per tornar a pujar una mica més.

Arribats al punt més alt gaudirem de molt bones vistes en qualsevol direcció.

En aquest punt començarem a baixar ràpidament cap el refugi de Chabournéou i el camí segueix baixant fins al final.