Volvo

Recorded мая 2019

3,9
7,7

Просмотрено 59 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с Nevà, Catalunya (España)

Fem la sortida des de Neva, ruta circular amb un dia esplandit, un recorregut sense dificultats t´tècniques en què anem combinant camins i corriols molt ben senyalitzats amb pintura i pals indicadors
Dejem el cotxe a l'aparcament a l'entrada de Nevà, comensem a caminar per la pista on trobarem les marques grogues, marques que les trobarem al llarg del camí, creuarem el torrent de l`Arnou, anirem seguint camins i corriols, en arribar a una àmplia esplanada trobarem un pal indicador . Remuntarem el torrent d`en Picó on passarem per un corriol fresat que ens portarà al Collet de les Fontetes de Castellar amb excel·lents panoràmiques de part del Pirineu amb la seva neu com són Tosa d'Alp Pedraforca Rasos de Peguera, etc a mesura que anem pujant cap a la Pedra Picada les vistes son mes esplèndides arribarem a dalt a 2.000 metres on veurem el Puigmal, al Puigsacalm, i el Montseny.
Anirem seguint cap al Coll de Remolo 1961 m Coll de la Bona 1890 Roc dels Llamps i Costa Pubilla o cim del Pla de Pujals lloc més alt de la caminada 2040 m
Un cop superat el Pic la baixada és constant arribarem al coll de Roig o del Cogulló on agafarem un corriol molt ben fresat que ens portarà a can Baldric on per arribar a Neva en faltarà 1 Kilòmetre on donarem per acabada la caminade