kelpons

Время  8 часов 43 минут

Координаты 2097

Загружено 11 ноября 2018 г.

Записано октября 2018

923 м
278 м
4,8
9,7
19,38 км

Просмотрено 124 раз, скачано 0 раз

рядом с la Torre de Fontaubella, Catalunya (España)

Aquest cop pugem a la Mola des de l'estació del Pradell, aprop de la població de La Torre de Fontaubella (Fem l'accés al poble per una pista que surt quan la carretera tomba al sud, després agafem un sender molt poc marcat davant del mas d'en Ràfols i per últim enllacem amb el camí vell d'Argentera). L'accés a la canal està indicat i molt fressat a diferència de l'anterior, tot i això el camí és molt costerut. Un cop al coll del Guix enfilem la drecera d'en Ramon per coronar la Miranda, on es troba un radar meteorològic. Des de la Miranda anem fen carena pel cingle seguint rumb oest, passem per la foradada i arribem fins el Portell de Llaberia. En aquest punt, comencem el descens rumb sud pel GR7 fins al creuament amb el PR-C53. Prenem el PR rumb oest i anem seguin la ruta dels "Maquis" fina a Marçà.
En aquest cas rebaixo la dificultat a moderada, ja que l'orientació és molt més fàcil.

Coll del Guix

Sortida_de_la_Canal

PR-C53 a l'Esquerra

PR-C53_a_l'Esquerra

Pista a l'Esquerra (deixem PR-C53)