Javisi
  • Фото Manali-Chandratal-Manali 1/5

Время  6 часов 31 минут

Координаты 1019

Uploaded 30 августа 2015 г.

Recorded августа 2015

5,6

Просмотрено 561 раз(а), скачено 36 раз(а)

рядом с Duff Dunbar, Himachal Pradesh (India)

Comencem la jornada força aviat,ja que els tot-terrenys ens vénen a buscar a l’hotel a les 7:30 per començar el trekking. Sortim de Manali fins a trobar una pista forestal, a l’inici de la qual hi ha una barrera on es demana la documentació oficial. Hem de tenir en compte que està prohibit qualsevol activitat de muntanya sense la companyia d’un guia expert i col·legiat.
Seguint aquesta pista arribem a la presa de Jobra (2707 metres), on hi ha un poblat típica tibetà, on els seus habitants viuen de l’autosuficiència.
Aquí carreguem els cavalls que ens acompanyaran durant tot el recorregut i on també coneixem l’altra part del staff, és a dir, el cuiner mes i dos ajudants. A partir d’aquí, ja emprenem la pujada amb un desnivell moderat enmig d’uns arbres de pi, cedre i castanyers. Encara sorpresos per l’abundant vegetació, ja arribem al prat on establim el campament pel primer dia. La caminada no ha estat llarga però l’aclimatació és important, ja que estem per sobre dels 3000 metres constantment.