kimsocas
60 3 11

Время  2 часов 37 минут

Координаты 960

Загружено 22 ноября 2015 г.

Записано ноября 2015

165 м
13 м
2,6
5,2
10,34 км

Просмотрено 646 раз, скачано 8 раз

рядом с Lloret de Mar, Catalunya (España)

Lloret-Fenals, sortida desde el parking del Capabo de Fenals en direccio al Papalus. al arrivar al Papalus seguin el cami de la dreta i voragem el golf. seguir les indicacions que hian pel cami en direccio a Sant Pere del Bosc. baixan de Sant Pera hia una creu i un trencan al costat, seguim el cami del trencan i a uns 500 metres mes avall en trovem un altre i el seguim a l´esquerre, troben una petita plaça am una altre creu, esta una mica amagada. seguim el camine per sota la plaça i atravessem un torrent i cap amunt, arrivem a un cami i el seguim cap a la dreta direccio a l'Angel, continuem el cami i pase, per l´urbanitzacio de Sant Pere del Bocs en direccio a Fenals, en una curva troven un trencan a la dreta i l´agafem per arrivet a l´hermite de Sant Quirse. una mica mes avall hia el Cementiri moderniste de Lloret de mar i fi de la meva ruta.