Время  2 часов 57 минут

Координаты 1400

Uploaded 4 октября 2017 г.

Recorded октября 2017

2,0
4,0

Просмотрено 321 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с  Montbarbat, Catalunya (España)

Ruta per Lloret començant a on hi ha el dipòsit d'aigua del Vilar (més amunt de Sant Pere del Bosc).
Seguim pista amunt direcció a Montbarbat, poblat Ibèric a 328 m. d'alçada i cim inclòs al llistat de 100 cims.
Quan s'arriba a la fita que llinda el terreny de Lloret amb el de Tordera es pot fer la pujada al cim i al poblat per un corriol que s'enfila i que a l'agafar-lo hi ha una gran pedra amb una "X" de color verd marcada. En un moment s'arriba a dalt i la baixada l'he fet pel costat contrari seguint la pista.
El camí va seguint fites que separan Lloret de Blanes, de Tordera i finalment de Maçanet.
Al baixar es poden fer petites variacions per allargar la caminada, tal i com es pot veure en el mapa. Vaig aprofitar per pujar al cim del Turó del Vilar, també.

• Josek1974 23.06.2018

M'ha agradat molt la ruta. Estavem a l'hotel i ens ha vingut de conya la teva ruta. Boscos de Lloret molt macus! Salut!