4,2
8,3

Просмотрено 260 раз(а), скачено 3 раз(а)

рядом с  Savallà del Comtat, Catalunya (España)

Al començament hi ha uns tombs per la part de dalt del poble a la recerca del castell que hi figura al mapa de l'ICGC, però el que vaig trobar va ser un gran mas, amb possibles corrals i paller, totalment enrunat i colgat per l'herba.
Entre els waypoints "Deixar pista" i el de "pista bruta" es un tram molt impracticable. Encara que portava en el gps, un track real, em vaig haver de barallar molt amb els alts matolls i les branques dels arbres.
Quan s'arriba a "pista bruta", sembla que aquesta vingui de la pista que havíem deixat, uns 100 metres abans de deixar-la, però no vaig anar a comprovar-ho, ja que em va sembla que reculant estava molt més brut.
Quan es creua la carretera per primera vegada, val la pena no fer-ho per sota el pont, sinó que pujar pel camí, ja que vaig haver de pujar al dret, encara que no és massa problemàtic.
De la Font de la Cirera, una llàstima l'estat d'abandó, a La Cirera, hi ha un camí vell, completament colgat, per això vaig pujar per la vora dels camps per si en un moment o altre es podia seguir pel camí. Ho vaig aconseguir quan ja està arribant. Em va donar molt de pal retrocedir i pujar per la carretera.
Al final i preguntant a un veí de Llorac em va indicar que on al mapa posa "Casa Forta de LLorac", es on està el castell. Antiga casa fortificada. Per això torno a pujar a visitar-ho, per fora.
Una caminada no recomanable a l'estiu degut a la quantitat de pista, apte per cotxes que hi ha.
Poso moderat, pel tros molt tapat, i la pujada a la Masia del Ros, encara que aquesta només es pels tafaners i/o estudiosos.