Moving time  3 часов 26 минут

Время  3 часов 59 минут

Координаты 2289

Uploaded 16 апреля 2019 г.

Recorded апреля 2019

3,2
6,5

Просмотрено 51 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с Llambilles, Catalunya (España)

Aparquem davant de restaurant Rias Gallegas i travessem la carretera, direcció al casc antic de Llambilles.
Compte a les cruïlles, que n'hi ha moltes a diverses pistes i caminets que travessen el bosc.
Final d'etapa a l'esglèsia parroquial i ajuntament, molt ben enjardinat i amb una font a la part del darrera, per refrescar-nos.
Acabem la caminada al Local Social de Campllong, fent una bona cargolada

2 комментарийиев

• Фото el capi

el capi 29.06.2019

Ei Jordi, m'ho has posat amb safata. Per la sortida de Juliol, abans de vacances, havíem pensat fer alguna cosa diferent, com ara, una cargolada i com he menjat alguna que altre vegada al Local Social de Campllong, tenim taula reservada de fa temps. Ara em faltava la ruta, (no gaire llarga ni complicada, pel temps i la calor que segurament farà a finals de mes) i t’he trobat aquesta que tu vares acomplir, anant un cop realitzada, també a aquest restaurant. Gràcies per penjar.la...(si tot va bé, ja pensaré en tu quant estigui xuclant la clova de algun cargol). Una abraçada

• Фото Jordi Llenas

Jordi Llenas 29.06.2019

És molt planera, us anirà bé per pair els cargols i estirar les cames.