4,9
9,9

Просмотрено 322 раз(а), скачено 20 раз(а)

рядом с els Riells, Catalunya (España)

*DATA DEL TRACK: 07-03-18
*ACCÉS:
*Com anar-hi, el Punt de Sortida : GOOGLE MAPS
*Com anar-hi el Punt d’Arribada : GOOGLE MAPS

*FITXA TÈCNICA: Sortida de la l’Escala , Punta del Bol Roig , les Penyes , Punta dels Cinc Sous , la Punta Grossa , Trencabraços , el Xeric , Platja de Montgó , Cala Montgó , Carrec de Fondo , Punta Ventosa , Antic Campament Militar , Pla del Milà , Carrec de la Ferriol , Cala Ferriol , Cala Pedrosa , Cau de l'Avi Companya , arribats aquest punt seguiu el track ja que més endavant no deixant passar (si us plau no passeu , ÀREA CRÍTICA PER A ESPÈCIES AMANESADES ) , Eixart de la Conca , Port de l'Estartit , Arribada\l'Estartit .

*Dificultat Tècnica : hem de tenir amb compte el desnivell , tot el camí el tindrem ple de rocs

*Dificultat Personal (1 al 5): 4

*Camins : son del Camí de Ronda , marques de G.R . vermelles i blanques , el S.L son blaves i blanques , recomanable seguir el track .

*Valoració de l’Excursió : és una excursió molt maca totalment recomanable .

*Gravació del Track : Twonav Anima+

*Desnivell Acumulat : 1496mts

*Màxima Alçada : 159mts
*Mínima Alçada : 0 mts

*Material necessari: Res especial, roba i calçat adequat i ,com sempre, mapa, brúixola i Gps amb piles de recanvi, com també el mòbil amb bateria carregada, no haurien de faltar a la motxilla (No es necessita material específic)

*Punts d’Aigua WPTS: no en tenim , pensem a portar-ne suficient per la caminada