Ramon RFM

Moving time  2 часов 26 минут

Время  7 часов 15 минут

Координаты 1613

Uploaded 15 ноября 2018 г.

Recorded ноября 2018

2,5
5,1

Просмотрено 433 раз(а), скачено 16 раз(а)

рядом с Caserío de Ca’n Rosell, Catalunya (España)

Excursió curteta però intensa, amb grans vistes i llocs sorprenents, com la zona de roques i balmes anomenada Flandes dels Casots (que m'han recordat una mica alguns racons dels Bufadors de Beví), el casalot de Can Ravella, l'Avenc de l'Ordal i l'imponent castell de Subirats.

Si a sobre, com hem fet nosaltres, portes una mica de bon menjar i algun dels magnífics vins de la zona per a fer sense presses un picnic (o dos) a peu de vinya, aleshores l'excursió és fantàstica (i pot allargar-se molt: només cal mirar la diferència entre "Temps en moviment" i "Temps"...!).

Es necessari seguir el track per fer l'excursió, doncs molts trams son sense senyalitzar. Amb el track no hi ha pèrdua.

Les Flandes dels Casots són tota una experiència. Mentre les travessàvem en déiem "Mordor" tot fent broma, doncs són un indret fosc, feréstec i força embardissat. Ens hem hagut d'obrir pas entre les bardisses en alguns trams (fins i tot hem fet servir unes tisores d'esporgar per tallar alguns esbarzers i deixar el camí una mica més transitable). No hi aneu amb jerseis de punt, doncs les punxes us els deixaran ben servits!

Inici i final. Pont

Seguir corriol a la dreta

Inici de les Flandes dels Casots

Les Flandes dels Casots

Final balmes

Vistes de Montserrat

Zona de picnic

Alzina de Can Ros

Girar a la dreta. Seguir corriol