4,6
9,3

Просмотрено 7 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с La Costa, Catalunya (España)

Des del pàrquing de Fontmartina agafarem el GR que trobarem una mica més amunt seguint la carretera. Aproximadament 2km després agafarem un corriolet a mà esquerra, força brut de vegetació, que ens dura a una pista dins una fageda, aquesta pista ens baixarà fins a trobar una altra pista que ens conduirà en direcció a Sant Marçal, el càmping de les illes ens quedarà a la vall de mà esquerra (per on passa la Tordera), aquesta mateixa pista s'estretarà en un moment i després es tornarà a eixamplar altre cop per una fageda preciosa.
A l'altura de Sant Marçal seguirem per la pista fins a travessar la carretera que puja a sta. fe i seguirem un caminet que ens portarà al pàrquing des d'on començarà l'ascensió a les Agudes amb un quilòmetre i mig de corriol de pujada exigent però fàcil, i un altre quilòmetre i mig molt divertit escalant i grimpant pels castellets (hi han moltes variants i possibilitats però en general és apte per a tothom, amb algun tram una mica vertiginós) un cop dalt seguirem pel GR que ens portarà al Turó de l'Home on ja podrem baixar altre cop cap a Fontmartina.