LGGA

Moving time  4 часов 43 минут

Время  6 часов 11 минут

Координаты 3284

Uploaded 29 декабря 2019 г.

Recorded декабря 2019

4,6
9,3

Просмотрено 26 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с Montseny, Catalunya (España)

Anada i tornada a les Agudes des-de Montseny.. es pot fer tb el turó de l’home.. Vistes espectaculars! Hi ha un gran desnivell fins arribar a cim.. el temps enganya , vaig parar per descansar, menjar , fer fotos etc.. però la pujada 2h no les treu ningú.. Molt recomanable per fer i qui tingui gos tb pq en vaig trobar a mansalva tb i molt contents per la montanya :) Aproximació per BV5307 sortint de AP7. Hi ha un parking q sembla petit però si arribem aviat hi ha lloc a mes a mes en te dosos nivells. Si no hi trobem més amunt pasada la primera font hi ha un altre parking però és més petit.
парковка

PARKING INICI RUTA

Sembla petit però en te 2 nivells. Fàcil x trobar plaça.
фонтан

FONT CAMÍ

Pasada aquesta font hi ha un altre parking. No se si és aigua potable.
Wildlife sighting

BABOSA ULTRA GRAN

CORRIOL

SEGUIM SENYAL

De pujada no hi ha problema però sde baixada no ho trobava..és simplement continuar recte pq estar entre els arbres amagats i sembla q no es pugui passar.

CORRIOL

CAMÍ A SEGUIR

Camí sempre marcat ja sigui ales Pedres o amb senyals.
руины

MASIA RUNES

фото

PAS AMB ARBRES GELATS I CAMÍ

руины

RUNES MASIA

Podem aprofitar per descansar, menjar, beure aigua.. hi ha una esplanada molt gran i deixem enrere el desnivell de pujada.. no he trobat ovelles..

PAS EMPEDRAT FORT

Coll empedrat amb forta pujada... és més difícil de baixada però sempre amb cuidado i el farem tranquil·lament.

VISTES

PAS PLE DE FULLES FAGEDES

Molt xulo aquest pas!! en el q l únic q em de tenir em compte és q si és ben aviat pel matí les fulles de les fagedes son encara molles i rellisca moltíssim. De baixada igual tot i estar sec pq hi han moltes!! Cuidado q hi han pedres ben grans sota les Fulles .. a poc a poc es fa sense problema!!!’ sens dubte un altre incentiu ‘ en aquest camí!!.

дерево

MEGA FAGEDA ULTRA GRAN

PAS PER LES FAGEDES SEQUES

VISTES

El petit turò és la referència per anar a les agudes.. el cim està just després de passar el turó. Podem anar a les agudes per dos camins: 1 per dalt q jo recomano per vistes i fotos ja q es veuen els dos costats.. és mes difícil en el sentit q hi han més pedres i no està tan marcat.. però es fa amb facilitat.. nens gossos l’han fet.. sempre a cuidado i no és perillós. El camí per sota no en te tanta alçada. Si hi ha vent la part esquerra ens protegeix la pròpia montanya .. els 2 camins condueixen al mateix turó.

INFO CAMÍ

A la dreta està el turó de l’home .. jo vaig decidir anar a les agudes.. es podem fer el dos tranquil·lament però en venia des-de Montseny i no volia petarme .. :)

CORRIOL EMPEDRAT CAP A CIM

Aquest corriol és el camí més guapo q he fet en totes les rutes que he publicat!! Serà x l alçada , les vistes o les pedres però és brutal.. propi per accedir-hi al cim q encara no es veu.. abans del cim hi ha un desnivell i baixada forta .. en la q si em d anar amb compte però toto i així és accesible.

VISTES PLANA VIC

VISTES CIM

вершина

LES AGUDES

Vistesbrutals des de cim. A la dreta es pot veure el turó de l’home que em deixat enrere i a l’esquerra és la plana de Vic plena de boira i núvols però molt xulo per veure i fer fotos. Paga la pena l esforç per pujar i fer aquesta ruta brutal! :)
фонтан

FONT A MOMTANYA

Font a plena montanya, tampoc ser si és potable.. jo diria q sí però no ho se.