Moving time  один час 53 минут

Время  2 часов 14 минут

Координаты 1596

Uploaded 19 января 2019 г.

Recorded января 2019

2,3
4,6

Просмотрено 91 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с  La Barceloneta, Catalunya (España)

La Morella (Baix Llobregat), cim de 594 mts que està inclòs en el repte dels 100cims de la FEEC al llistat d'Essencials.
Ruta fàcil i molt agradable per fer en família i/o amics i també amb gossos, per arribar al punt de sortida (Camí Parc del Garraf) només heu de clicar la finestra just sobre la foto de portada , a partir d'aquest punt, tots els accessos a pista estan barrats als vehicles. Tot l'entorn és encisador i els camins són la majoria pistes (amb senyalització vertical) i/o senders marcats GR-92 , el tram de l'últim km. per arribar al cim de La Morella és l'únic incòmode, pedregós i amb molts garrics que et punxen les cames, la resta perfecte, sense cap pas exposat ni complicat, és recomanable dur aigua suficient doncs hi ha poca zona obaga i de bosc.
En arribar a cim, el curt tram d'inici de tornada l'he fet sense camí per tallar la curva del sender, és totalment intuitiu però sense pèrdua possible, aixó si, són 150 mts farçits de garrics que punxen, millor passar per el camí si aneu amb canalla i/o gossos.
Disfrutèu d'aquesta ruta. Salut i muntanya.
A partir d'aquí els accessos al massís del Garraf estan barrats.
Segona foto: cim de La Morella. Tercera foto: al fons, cim del Montau (100cims) amb la pedrera a sota.
Prenem GR-92 a esquerra.
Tram de sender pedregós i ple de garrics.
Seguim Gr a dreta per llera del torrent.
Retrobem el camí d'anada que va a Puig d'Agulles.
Tornem per tram de camí diferent.