Скачать

18 апреля 2021 г.

Записано

апреля 2021
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
285 м
49 м
17,0 км

Просмотрено 47 раз, скачано 4 раз

рядом с Canet de Mar, Catalunya (España)

Ruta de 17,94km. Desnivell ascendent 981mt. 5.0km/h.

Ruta desde el poligon de Canet de mar direccio cap al Castell de Florentina i seguidament de pujada forta per cami i trencant per un corriol a ma dreta que ens portara fins el Punt Geodisic, I contemplem l'aprop que som de la Creu, alla fem una breu parada i continuem per pista cap arenys de Munt, pasant per Ca la Mria, can Bellsolell i diversos camps fins arribar a Can Torrent que esta al costat del poligon d'Arenys de Munt.Seguim per zona urbana fins trencar a ama esquerra agafant cami direccio Can Salla d'adalt i tambe veiem l'Ermita de Bon Tornar i seguim per pista per seguidament rencar a ma dreta per corriol i tornar agafar pista fins els que agafem cami amb gir 180º per passar per una plantacio d'ametllers i agafar corriol per el mig del bosc fins sense adonar-nos entrem en un cami privat acollidor que ens portara un altre cop al poligon i aixi el punt final.