traveleranita

Уровень сложности   Умеренно

Время  6 часов 42 минут

Координаты 1312

Uploaded 16 мая 2018 г.

Recorded августа 2017

-
-
120 m
73 m
0
3,6
7,2
14,38 km

Просмотрено 66 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с  Kandava, Kandavas Novads (Latvijas Republika)

Jauka pastaiga gan pa dabas taku, gan pa jauko mazpilsētu Kandavu.
  • Фото Peldvieta pie Abavas
Ja ūdens līmenis nav parāk augsts, var pāriet un doties uz Mācītājmuižas taku
Autoosta Kandavā
  • Фото Velna acs avots
Publikai nepieejams, žoga un latvāņu ieskauts. Norāde saka, ka te esot Velna acs avots - tā ūdens satur sērūdeņradi. No tā iztek Velna acs jeb Pirts strauts.
  • Фото Luterāņu baznīca
[LV] Luterāņu baznīcas celtniecība Kandavā bija paredzēta Kurzemes hercoga Gotharda Ketlera (1517.-1587.) 1567.gada 28.februāra recesā (pavēle, rīkojums). Pirmās nevācu koka baznīciņas atradušās Abavas kreisajā krastā. 1621.gadā pirmās koka baznīcas ēka vairs nav bijusi (pēc dažiem datiem - nodegusi). Vāciešiem dievkalpojumi notika pils kapelā, bet vēlākos gados uzcelta koka baznīciņa. Pirmais zināmais mācītājs ap 1576.gadu bijis Francisks Burhards. 1736.gadā jaunā baznīca ar 500 sēdvietām bija uzcelta un kalpo vēl šodien. Baznīcas torņa smaile uzcelta 1889.gadā kā baznīcas patronu atzinības zīme ilggadējam mācītājam Hansam Fridriham Bernevicam (1812.-1896.), kurš bija apbalvots ar zelta krustu. Līdz ar jaunas baznīcas celtniecību tika darinātas arī jaunas iekārtas, jo vecās pilnīgi gāja bojā ugunsgrēkā, izņemot divas koka skulptūras, kuras pieskaitāmas pie Latvijas koktēlnieku mākslinieciski vērtīgākajiem darinājumiem 17.gs. Nav zināma 16.gs. darinātās skulptūras "Madonna" izcelsme. Visas trīs skulptūras pašlaik skatāmas baznīcā aiz altāra. Kanceli, portālu un kungu solu radījis Kurzemes hercoga tēlnieks Johans Mertens (1690.-1737.). Virs portāla un kungu sola skatāmi baznīcas patronu Strombergu, Grotusu un Rappes dzimtu ģērboņi. Tagad skatāmo altāri dāvinājusi Katrīna Elizabete fon Mirbaha 19.gs. vidū. Altārgleznu "Kristus pie krusta" gleznojis Drēzdenes Mākslas akadēmijas profesors Kristjānis Arnolds (1825.-1890.) un tā iesvētīta 1855.gada 4.septembrī. Tuvu altārim novietots kristāmais galdiņš, kurā lasāmi vārdi no Marka evanģēlija (16:16): "Kas tic un top kristīts, tas taps svēts". [ENG] Kandava Evangelical Lutheran Church. The first non-german wooden churches were situated on the left bank of Abava. The first known priest around year 1576 was Francisks Burhards. The new church with 500 seats was built in 1736 and serves even today. The spire of the church has been built in 1889. The author of the organ is Kārlis Hermanis. It was a gift. Later the organ was enlarged and a motor was added. Around the church there is cemetery and chapel (the end of 18th c. –the beginning of 19th c.) Heaped stone enclosure. From the street Sabiles to the church leads avenue. The other way with the gate comes from the Market Square on either sides of Plague hill. In the cemetery parents and sisters of linguist K.Milenbahs are buried. There are several barons Grots, Heikings, Korfs, Betihers graves. In congregation there are about 230 members. Every Sunday there is a public worship. In Summer church is open to visitors on other days too.
  • Фото Bruņinieku pilskalns
  • Фото Bruņinieku pilskalns
  • Фото Bruņinieku pilskalns
[LV] Livonijas ordeņa pils celtniecība uzsākta Kandavā, 1254.gadā. No bruņinieku pils atrašanās vietas šajā pakalnā arī radies nosaukums – Bruņinieku pilskalns (68 m vjl.). Uzceltā pils bijusi nocietinātā Livonijas ordeņa fogta (tiesneša) pils jeb rezidence, kas esot celta laikā no 1253. līdz 1259. gadam. Tolaik no Rīgas cauri Kurzemei gājis krustnešu kara ceļš. Pils bijusi apdzīvota līdz pat 1750. gadam. Taču pēc tam tā atzīta par neapdzīvojamu un, laikam ritot, pārvērtusies par drupām. Savu ārējo izskatu saglabājis tornis. Tautā to sauc par Pulvertorni, jo hercoga Jēkaba laikā te glabājies šaujampulveris. Tam blaus maketa skulptūra „Zīļuks Bruņinieks” - otrā zīles skulptūra. Arī tās autors ir Zigmunds Piņķis, kuram palīgos skulptūras izveidošanā nākuši dēli. Skulptūra izveidota 2011.gadā. Zīļuks-Bruņinieks sargā pilsdrupas un Pulvertorni cerībā, ka reiz te atkal būs pils. Bruņinieku pilskalna pakājē atrodams Livonijas ordeņa pils makets. Tapis 2010.gadā. Tā autors ir kandavnieks Zigmunds Piņķis un palīgi. Tā kā par Kandavas pili nav atrodami ne attēli, ne plāni, tad makets izveidots, vadoties pēc veiktajiem drupu mērījumiem un izmantojot pieejamos aprakstus par Livonijas ordeņa pili Kandavā. [ENG] The Castle Mound of the Knights or Livonia Order castle ruins. Here stood one of the fortified Order’s castles on the way to Prussia when the Crusade war roads went from Riga through Kurzeme. Castle was located on the cape in order to take general view of the valley of river Abava. The castle was built in times of master Eberhards fon Zeine and master Burhards Hornhūzens from 1253.-1259. The castle as residence of district judge was mentioned in 1312. The castle was enlarged in 1334. Vogts were subordinated to commander of Kuldīga ( the knight of Order who governed the district) and together with Kandava superintended regional community of Sabile and Talsi where vogts had less rights. Vogts monitored collection of duties, administered justice and did other administration tasks. The regional community of Kandava had specific duty – honey, because the vicinity was rich in bee-keepers. The castle had been inhabited till 1750. Years later it was acknowledged as uninhabitable and as time passed it became ruins. There are no evidence about how the castle looked in reality. The castle mound was surrounded by protection stone wall. On the North side place is more sloping and it is believed that there was the entrance of the castle. Ruins of stone walls and faundation let us judge that it was 34,2 X 31,5 m big rectangled building with 1,8 m thick stone walls and 2 m wide faundation. It is supposed there was a chapel too as remains of stairs had been found. Next to the castle mound stands well preserved Powder Tower which is national monument of arhitecture. It is foursquare building with two floors and almost 2 m thick stone walls. It has been built in the middle of 17th c. as gunpowder factory and storehouse belonging to duke Jēkabs. Around 1790 in the building the prison was constructed for the court of the lord of the manor. According to stories there were secret passages and cellars under the tower where in the beginning of last century men found bottles of wine that were more then hundred years old. Near - the sculpture Acorn Knight, made in 2011. Now it day and night stands guard over the Powder Tower and the castle ruins in hope that one day castle will rise. Near - The Model of the Castle Mound of the Knights.
  • Фото Ruksis
[LV] Viens no Kandavas novada simboliem (pēc krūmu čižas) ir mežakuilis - spēka, varenības, neatlaidības un neskartās dabas simbols. Tas arī attēlots Bruņinieku pilskalna pakājē esošajā, 2013.gadā izveidotajā skulptūrā. Skulptūras autors ir akmeņkalis Aivars Kerliņš, un akmens skulptūra uz Kandavu atceļojusi no Rīgas. [ENG] Sculpture “Wild Boar”. Stone sculpture placed in 2013 when regional community of Kandava got its coat of arms. Author – Aivars Kerliņš. Wild boar represents strenght, courage, persistence and untouched nature. Till now such a heraldic image hasn’t been used in any other coat of arms of Latvian city or regional community.
Var pakāpties
  • Фото Kandavas Kuršu pilskalns
  • Фото Kandavas Kuršu pilskalns
[LV] Kandavas Kuršu pilskalns (66 mvjl.). Tagadējā Kuršu pilskalna (tautā saukts Senču pilskalns, Velna gulta, dažkārt arī Baznīckalns) vietā bijusi Kandavas kuršu pils - viens no Vanemas zemes centriem. Pirmo reizi šī pils minēta 1230. gada līgumā, kurā kurši solījušies kristīties. [ENG] Kuršu (the Couronian) Castle Mound. During times castle mound has acquired different names. Thanks to the shape it is calles God’s bed and Devil’s bed. In the place where now is the Couronian castle mound once was Couronian castle, one of the centers of Vanema. The first time castle was mentioned in 1230 agreement where couronians promised to become Christians what make us believe that the castle was inhabited till 13th c. The hight of the hill is 8-10 m, all hill-sides are artificially steeped and the surface is 40X26m wide. Some evidence that had been found about this history time is accessible in the Kandava Regional Museum. Small parking place is next to the castle mound. You can climb up the steps and take a look on valley of river Abava and part of the town which is called NewKandava by locals. Latvian national legend says that the castle had had cellars. When enemy came the castle was slid down into cellars and then lifted out again. However when the furious enemy came, castle went down and never rose.
  • Фото Ainava
  • Фото Ainava
  • Фото Ainava
Kalns ar uzrakstu Candowe
  • Фото Kandava
  • Фото Kandava
  • Фото Kandava
  • Фото Kandava
  • Фото Kandava
  • Фото Kandava
[LV] Kandava tiek dēvēta par Kurzemes Šveices vārtiem. Pilsētas nosaukuma senākajai versijai Candowe ir vairāki skaidrojumi. Pēc viena uzskata tas cēlis no līvu vārda kandave - zirga atstātas pēdas dūkstīs; mitra, izbraukta, iemīta vieta, vieta ūdens malā vai stūrī; pēc cita uzskata vietas nosaukums ir no darbības vārda "kandavāt" – pērt, sist zirgus. Kandavas nosaukums (villa Candowe) pirmo reizi pieminēts 1230. gada miera līgumā, ko tā sauktās Miera Kursas iedzīvotāju vecākie svinīgā ceremonijā Rīgā slēdza ar Rīgas domkapitulu, Zobenbrāļu ordeni un Rīgas rāti. Pēc 1253. gada Kandava nonāca Livonijas ordeņa pakļautībā un te ilgākā laika periodā svarīgā Rīgas-Kurzemes kara un tirdzniecības ceļa malā tika uzcelta mūra pils, kas kalpoja kā "Kurzemes vārti" no Rīgas puses. Hercogu laikos Kandavas pils kļuva par pilskunga tiesas (Hauptmannshaft Candau) pārvaldes centru, kas savukārt no 1617. gada pakļāvās Tukuma virspilskungam. 1625. gadā Kandavai piešķīra miesta tiesības. Pēc Kurzemes hercogistes inkorporācijas Krievijas impērijas sastāvā 1797. gadā Kandavā bija tikai 439 iedzīvotāji. 1920. gadā pilsētā bija tikai 1045 iedzīvotāji, 1930. gadā 1628 iedzīvotāji. Pilsētā darbojās pašvaldība, pasta kantoris, telefona centrāle, miertiesa un divas pamatskolas. /// Vēsturiskā centra apbūve ap veco Tirgus laukumu veidojusies 19.gs. beigās pēc 1881.g. ugunsgrēka, kad koka māju vietā būvēja mūra un ķieģeļu ēkas – ugunsdzēsēju staciju, veikalus. Tikai Kandavai raksturīgu, šarmantu vidi veido sētas ar saimniecības ēkām, noslēgtiem pagalmiem, caurbrauktuvēm un laukakmeņu mūriem Talsu un Sabiles ielā. Savdabīgā Lielā iela sākas un beidzas lejā pie Abavas, tā lokveidā stiepjas cauri visam pilsētas vēsturiskajam centram. Ielas puses ēkas būvētas slīpajā Abavas senielejas nogāzē, tādēļ tām pie pamatiem ir par vienu stāvu vairāk. [ENG] Kandava is one of the most beautiful provincial towns of Kurzeme where the ancient architecture has been saved. In several places in the Old Town the old cobblestone streets are preserved and special lanterns placed. The hilly topography and wonderful nature views make particularly romantic mood. The first time Kandava was mentioned in recorded history in 1230. Historians have discovered that the vicinity of Kandava had been inhabited since Early Roman Iron Age (2.-4.c.) The Crusade went through Kandava. In order to secure movements the building of fortified stone wall castle was begun. In century 13th The Livonia Order built Vogt castle in Kandava. Next to the castle developed town of German craftsmen and traders with local market, workshops and church. Workshops and groceries were located around the Old Market Square. At that time there the main roads, later streets crossed and even today these streets are named Sabiles and Talsu. In 1625 Kandava was granted the rights of small village. After that Kandava bloomed becoming the market center of nearest surrounding area. The pieces of timber were floated down the river Abava till the port of Ventspils, several small production units developed. The river Abava in times of Duke Jēkabs was used for sailing. Waters lapped present-day castle mound. In the beggining of 18th c. plague took the majority of inhabitants’ lifes and Kandava lost the status of center. Juridically the rights of town to Kandava was granted only in 1917. The planning of the town is divided into two parts – on the left bank of river Abava there is the Old Town with a web of streets directed towards center, on the right bank – NewKandava. In 20th c.Kandava was outlined against other provincial towns of Kurzeme with the major number of stone buildings. That special feeling of Old Town is formed thanks to closed inner courtyards and two-storied household buildings with galleries. At the end of 19th c. there were 9 hotels and inns in Kandava. Several buildings of hotels and inns with original thoroughfare built in 18th-19th c. are preserved. On street Sabiles still you can find a hotel. Many buildings in Kandava are built in Neo-Gothic style, including society building, nowadays the House of Culture. Impressive landscape is the North part of street Lielā, called Vējspārns (the Windwing or the Wing of Wind). There many buildings on hillside are built in several levels. The old part of Talsu street still is cobblestone street with stone wall enclosure. The steepest slope of Lielā street – the Windwing – with its old cobblestone is very popular place for painters. In Kandava there are 3854 inhabitants. Area 9,5 km². Own coat of arms – since 1925. Regional community of Kandava was made merging a town and 6 local communities during the time from 1996.-2009. Number of inhabitants – 8549. Area 648,55 km². The Regional community has its own coat of arms since 2013. Regional community of Kandava was the first regional community in Latvia.
  • Фото Kandavas Romas Katoļu Baznīca
  • Фото Kandavas Romas Katoļu Baznīca
[LV] Kandavas Gvadelupes Dievmātes baznīca esot vienīgā baznīca Latvijā un varbūt arī Eiropā, kuru uzcēluši draudzes locekļi – pensionāri bez jebkādas atlīdzības. 1998.gadā ar Sv. Bonifācija biedrības Vācijā atbalstu tika iegādāta veca dzīvojamā māja Kandavā. Ēka bija 18. gadsimta arhitektūras piemineklis, tāpēc nācās rēķināties ar dažādiem ierobežojumiem, - nedrīkstēja mainīt tās ārējo izskatu. Tāpēc tika padziļinātas pagrabtelpas, nojauktas iekšējās sienas un demontēti griesti, tā palielinot telpas iekšējo apjomu. Baznīcas interjers ir īpašs. Galvenais tajā ir 19. gadsimta altāris ar divām rotējošām gleznām: Kristus augšāmcelšanās un Gvadelupes Dievmātes svētbildes kopija no Meksikas. Dievmāte attēlota uz rupjas tilmas (indiāņu apmetnis) no agaves šķiedrām, kuras maksimālajam lietošanas ilgumam vajadzētu būt 20 gadi, bet vēl pēc 470 gadiem tā nav izrādījusi ne mazākās iršanas vai sadalīšanās pazīmes. Krāsas joprojām saglabājušas savu mirdzumu. Baznīcu grezno logi ar vitrāžām, balkons, kurš balstās uz koka kolonnām un lielas, skanīgas ērģeles. Neparastu iespaidu atstāj stilizētie Krusta tēla attēli, kurus baznīcai uzdāvināja mākslinieks Jānis Bārzda. Pagrabtelpās var paskatīt gleznu un fotogrāfiju ekspozīcijas, tās mainās 3-4 reizes gadā. [ENG] Kandava Catholic Church. The church was opened in 2003. Kandava church of Virgin of Guadalupe is very special and unique – it is the only church in Latvia and maybe even in Europe which is built by members of congregation – pensioners without any reward. The works were begun in 1998 owing to German st.Boniface union by getting the dwelling house. The Building is the 18th c. monument of arhitecture therefore it was forbidden to change the outside look. The tower with bells was built next to the church. From the top you can see beautiful view of the town. Inside there is 19th c. altar with two rotary altar pieces – Resurrection of the Christ and a copy of the Virgin Guadalupe icon from Mexico. The church is adorned with stained-glass windows, balcony which rests on wooden columns and massive organ. Down in the cellar you can see exhibition of paintings and photografies which is changed 3-4 times a year.
  • Фото Meža bumbiere
  • Фото Meža bumbiere
[LV] Latvijas resnākā meža bumbiere (Pyrus pyraster), kas apzināta, atrodama Kandavā. Tās apkārtmērs sasniedzis 2,95 metrus. Parasti meža bumbieres aug lapu koku mežos, krūmājos, ceļmalās, upju un ezeru krastos. [ENG] The biggest wild pear-tree in Latvia (tree – Latvian record-holder). The hight 12.5 m, girth of trunk 2,95 m. In Kandava grows the thickest of rare occurrence in Latvia wild pear-tree (Pyrus pyraster), which has reached such a size. Usually it grows in deciduous forests, in bushes, along roadsides, on banks of rivers and lakes.
  • Фото Lielā Iela
  • Фото Lielā Iela
  • Фото Lielā Iela
  • Фото Lielā Iela
Savdabīgā Lielā iela sākas un beidzas lejā pie Abavas, tā lokveidā stiepjas cauri visam pilsētas vēsturiskajam centram. Ielas puses ēkas būvētas slīpajā Abavas senielejas nogāzē, tādēļ tām pie pamatiem ir par vienu stāvu vairāk.
  • Фото Kandavas vecpilsētas Promenāde
  • Фото Kandavas vecpilsētas Promenāde
  • Фото Kandavas vecpilsētas Promenāde
  • Фото Kandavas vecpilsētas Promenāde
  • Фото Kandavas vecpilsētas Promenāde
[LV] Kandavas vecpilsētas Promenāde. Kandavas promenāde izveidota 2011.gadā. Vēsturiski lielākā daļa šīs vietas netika izmantota. Tā bija purvaina un nepiemērota apbūvei. Nelielā daļā Promenādes pirms izbūves atradās spēļu laukums. Turpat pagājušā gadsimta sākumā bija iekopts sakņu dārzs. Tagad te ir izveidota atpūtas vieta. Promenādi caurvij strauts, kuru daiļo akmeņainas malas un 7 tiltiņi, kas aicināt aicina jaunlaulātos. Teritorijā ir divi bērniem domāti spēļu laukumi ar dažādām šūpolēm un citādām aktīvās atpūtas vietām. Tepat - Mēra kalniņš. Liecinieks 1710. gadā pārdzīvotajai mēra epidēmijai, pēc kuras Kandavā dzīvi palikuši esot tikai 2 amatnieki. Vēsturnieki domā, ka Mēra kalniņš bijusi kapsēta, kurā apglabāti mēra epidēmijā mirušie kandavnieki. Akmens mūri apkārt kalniņam apbūvēja, lai lietus ūdeņi no zemes neizskalotu cilvēku ķermeņu atliekas. [ENG] Prominade of Old Town. Promenade was opened in 2011. It is cross-cut by a spring on which 7 small bridges are made specially for wedding tradition. There are two playgrounds for children with swings and places for leasure activities. Since 2012 you can find in Promenade the European countries footpath marked with horseshoes in paving stones. The author of the sculpture “Acorn” is Valtis Barkāns. In the center next to the “Acorn” stays little artist wearing acorn hat. He asks to take a photo and to make a wish by touching his acorn hat. Believe and your wich will come true.
  • Фото Ainava
  • Фото Ainava
  • Фото Ainava
Ainava no Bruņinieku pilskalna
Iespējams, ka šeit var pārbrist Abavu, lai dotos uz Mācītājmuižas taku
  • Фото Vecais akmens tilts
  • Фото Vecais akmens tilts
  • Фото Vecais akmens tilts
[LV] Akmens mūra tilts pār Abavu Kandavā. Tas ir vecākais laukakmens tilts Latvijā, uzbūvēts 1873. gadā. Līdz tilta tapšanai pār Abavu cēlās ar pārceltuvi, gājējiem bija ierīkotas laipas. Tiltu atjaunoja 1997. gadā. [ENG] The Oldest Boulder Bridge over the River Abava. In Kandava over the river Abava you can get crossing the oldest boulder bridge in Latvia. It may be called even the oldest brigde that is made of boulders in North Europe. The lenght is 66 m, it has 4 arches. Till the year 1873 small ferry was used to cross the river but pedestrians had plank-way. After the horse of baron Firkss who was the owner of Zemītes manor broke its leg when the plank went to pieces, locals gave to the baron a new horse as a gift. In gratitude he proposed and supported the construction of a bridge. The bridge was built on land. All people who came to the market took boulders with them. When the bridge was ready a new bed was dug and the old one filled up.
  • Фото Zīļuks laivo
[LV] Kandava. Skulptūra „Zīļuks laivo” pie vecā Akmens tilta. Kandava ir senu ozolu ieskauta vecpilsēta. Ozoli te ir bijuši jau pirms tapa pati pilsēta. Arī pilsētas ģerboni rotā zīles un ozollapas, bet Kandavas brīvdabas estrādi jau izsenis dēvē par „Ozolājiem”. Pilsētnieki ir atjaunojuši iespēju mieloties ar zīļu kafiju, kas, pareizi pagatavota, ir varen garda. Tā radies tēls „Zīļuks”, kas aicina ceļotājus ceļot pa Kandavas pusi un Abavas senleju. [ENG] Sculpture “Acorn Sailor”. Artist of Kandava Zigmunds Piņķis (1950-2012) in 2010 made sculpture “Acorn Sailor”.
  • Фото Čužu purva taka
  • Фото Čužu purva taka
  • Фото Čužu purva taka
  • Фото Čužu purva taka
  • Фото Čužu purva taka
  • Фото Čužu purva taka
[LV] Dabas liegums Čužu purvs izveidots 1999.gadā, kopš 1924.gada atrodas valsts aizsardzībā un ir vienīgā vieta Latvijā, kur tik lielā platībā savvaļā aug pēcleduslaikmeta augs krūmu čuža (Pentaphylloides fruticosa). Kopējā purva platība ir 96 hektāri. Šeit atrodamas 17 augu, 9 putnu, 14 bezmugurkaulnieku un 2 abinieku īpaši aizsargājamas sugas. 2005.gadā te tika atrasta Latvijā iepriekš nezināma sūnu suga- - neskaidrā pumpurzarene Cephalozia ambigua. Netālu no purva iztekošo sēravotu ūdeni un dūņas 20. gadsimta sākumā izmantoja reimatisma ārstēšanai turpat uzbūvētajā dziedniecības iestādē, kas darbojās līdz 1940.gadam. Čužu purvs atrodas pāris kilometru aiz Kandavas, un līdz 20. gadsimta 20. gadiem tajā tika iegūts saldūdens kaļķis. 1924. gadā šo izstrādi pārtrauca, tāpēc, ka tika atklāts, ka Čužu purvs patiesībā ir unikāls biotops, kā arī vienīgā vieta Latvijā, kur sastopama, kaļķainu vidi mīlošā krūmu čuža jeb klinšrozīte. Agrīnajos padomju gados, kad saimnieciskās prioritātes bija mainījušās, Čužu purvā tika ganītas govis un atkal tika iegūts kaļķis lauku apstrādei. Ar laiku zinātniekiem izdevās arī padomju funkcionārus pārliecināt par Čužu purva nozīmīgumu, un šodien tajā darbojas dabas liegums, savukārt bijušajās kaļķa atradnēs saimnieko abinieki. [ENG] Pathway of Čužu purvs (Cinquefoil Bog) and Sulphur Springs. At the boarder of Kandava on the left bank of Abava reservation Cinquefoil Bog created in 1999, sine 1924 it is under protection of State and is the only place in Latvia where in a such big wild territory grows post-ice age plant shrubby cinquefoil (Pentaphylloides fruticosa). Total area of bog is 96 ha. Here you can find specially protected spiecies of plants, birds, invertebrates, amphibia. All bog water is full of high mineralization. On the way to the pathway there is sulphur springs. After one kilometer on the left side goes forest path. Devil’s Eye spring water contains hydrogen sulphide. From it runs out Devil’s Eye or Bath spring, but further in a bog there is Smirnieks spring. Beavers have chosen it for its dams. Cinquefoil Bog and Sulphur Springs are possible to examine by walking along specially made 4 km long pathway, part of it is made of wooden planks. Pathway is for pedestrians only. In the beggining of 20th c. there was a healing institution.

Комментарии

    You can or this trail