erill

Время  5 часов одна минута

Координаты 3581

Загружено 28 марта 2021 г.

Записано марта 2021

733 м
388 м
4,1
8,3
16,56 км

Просмотрено 82 раз, скачано 8 раз

рядом с Jorba, Catalunya (España)

Bonica caminada des de Jorba al puig de Sant Miquel (cim inclòs a la llista dels 100 cims de la FEEC) passant a la pujada per l’ermita de Sant Pere d’Ardesa i a la tornada pel poble de Rubió.
Comencem la marxa al voral de la carretera de Jorba, anant cap a l’ajuntament i el carrer Major, des d’on hem pujat al castell de Jorba, totalment derruït però amb algunes parets i mur reconstruïts. Seguim la marxa, pels plans de Sant Salvador i la masia enrunada de Briançó, fins arribar a l’ermita de Sant Pere d’Ardesa, en molt bon estat i situada als peus del puig de Sant Miquel.
Pugem al puig, des d’on poder gaudir d’imponents vistes sobre Montserrat (sobresortint pel damunt la boira), part de l’Anoia, Rubió i els plans de Rubió i els parcs eòlics dels voltants. Desprès de fer unes quantes fotos, baixem del cim per un corriol molt espedregat i aixaragallat fins arribar al encreuament de les Marrinxes, on tornem a pujar per arribar fins al poble de Rubió.
Visitem el poble, on en destaca la seva església de Santa Maria i anem a visitar el castell, però ens trobem que no si pot accedir, ja que hi ha una reixa tancada que impedeix el pas. Retornem al poble i comencem la tornada, davallant fins prop del nucli del Pla de Rubió, passem per la font de Torredenuça i el pèlag de Rubió, des d’on amb poca estona arribarem al punt de sortida de Jorba.

Atenció.- Pràcticament tota la ruta és per bons camins, excepte la baixada des del cim fins a l’encreuament del torrent de les Marrinxes, en que el camí és molt dret, espedregat i molt aixaragallat, fet que obliga a baixar amb compte per no caura.

Sortida i arribada - Jorba

Вершина

Puig de Sant Miquel

Маршрутная точка

Baixador al torrent de les Marrinxes

Перекресток

Озеро

Pèlag de Rubió

Укрытие

Construcció tipus barraca de pedra seca