Время  3 часов 20 минут

Координаты 11989

Uploaded 7 июня 2015 г.

Recorded июня 2015

-
-
616 m
136 m
0
4,0
8,0
16,06 km

Просмотрено 674 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с  Santa Magdalena, Catalunya (España)

ITINERARI :
Sortida del Local Social de Sant Jaume, anem avall per agafar la direcció del riu Fluviá, atravessem el riu , passem per Can Canet i pujem cap Can Pastrana, contiunuem remuntant una mica per passar pel costat de la Casa del Turros, anem planejant i atravessem un rierol i ja comencem a pujar per la Serra de Fontanals.
Continuem amb una bona pujada passant pel Puig de Pallenc i pel Puig del Sucre, aqui baixem una mica fins el Coll de Coloma, pero deseguda tornem a pujari i amb un puja i baixa, arribem al camí amb marques grogues de l'Itineran.nia, que ve de Sant Silvestre del Mor.
Aquest camí ens porta a Can Jou, parada obligatoria per per gaudir de l'Esmorçar, un cop refets, agafem la pista asfaltada que porta a Can Oliveres, al cap de poc la deixem i n'agafen una altra a la dreta, ès una pista de terra, anem per aqueta pista tot planejant i baixant, passant pels boscos de Can Oliveres i Can Abulí.
Deixem aquesta Pista i remuntem un tram per anar a trovar la ctra. emporlanada, i trams de terra, que ve del Turrós, continuem amunt i a la dreta fins l'encreument de camins del Plá de Santa Magdalena.
Aqui ens decantem cap a la dreta per agafar el camí pista que va a Santa Magdalena, arribem a dalt, i un cop visitat l'Ermita i les poques restes que queden del Castell, agafem el camí que baixa pel caire fins trovar la ctra. asfaltada que va cap a Sant Jaume.
Seguim ctra. a la dreta i avall, passant pel costat de la Font Puda i pel Pasallis del Riu Fluviá, continuem per la zona dels horts i ja pujem cap el Local Social, que ès el punt de sortida.

2 комментарийиев

  • jcg5186 24.06.2018

    Se intentó recorrer esta ruta en junio de 2018 y sólo decir que desaparece el camino para seguir por el pla de can Font y ya no pudimos subir a la ermita de Santa Magdalena. Se hizo muy chula durante casi todo el camino pero a unos 2,5 km del final se hizo infernal con las zarzas y maleza crecida que hacía desaparecer el camino. Las lluvias de la primavera tan lluviosa nos dificultó mucho las cosas y tuvimos que retroceder y acabar por ir por pista de tierra hasta carretera asfaltada que nos volvió a Sant Jaume de Llierca.

  • Фото Akhim

    Akhim 24.06.2018

    Buenas noches jcg5186, no hay duda de que las luvias de esta primavera han dificultado el paso por los antiguos caminos de montaña, i más exactamente en el caso de esta ruta que se realizó en el año 2.015, i fué organizada por la Comision de Fiestas del pueblo de Sant Jaime de LLierca.
    Los miembros de dicha Comision, limpiaron y señalizaron todos los caminos del recorrido, lo qual fué muy fácil seguir la ruta, ès comprensible además, que en tres años, dichos caminos, si no se han mantenido limpios, estén impracticables o perdidos por la maleza,, acentuandose más en esta estacion, ya que las copiosas lluvias de la Primavera asi lo han agravado.
    Me sabe mal que hayas tenido estas dificultades en una ruta que yo haya publicado, puedo dar fé, que cuando nosotros la realizamos, los caminos estaban limpios i además señalizados.
    Esto és un motivo de reflexion, ya que si una entidad organiza una ruta, en que los participantes la publican, puede suceder, como ha sucedido, que al cabo de un tiempo, si no se mantiene limpia, algún camino de la misma , se pierda.

    Recibe un cordial saludo de mi parte i espero que alguna otra ruta mia, pueda compensarte las dificultades de esta.

You can or this trail