1,7
3,4

Просмотрено 1923 раз(а), скачено 6 раз(а)

рядом с  Horská Kvilda, Plzeňský Kraj (Czechia)

Horská Kvilda (hotel Rankl) - údolí Hamerského potoka - Pechler - Výhledy - Horská Kvilda (hotel Rankl)

Trasa začíná u hotelu Rankl, sestupuje do údolí Hamerského potoka a provází jej po lesní cestě a současně modré turistické značce až pod chaloupku U Pechlera. Krátce poté následuje jediné orientačně náročnější místo celé trasy. Kousek pod chatou, bezprostředně po přechodu potoka po můstku, je třeba odbočit doprava po zprvu méně, postupně mnohem více znatelné pěšině, otočit se do protisměru a po druhé straně potoka se vracet zpět. Po několika desítkách metrů dobře vyšlapaná pěšina historickým úvozem začne stoupat a vystoupá až k loukám na Výhledech. Pokud Výhledy přejdeme naznačenou trasou (je možná i druhá - spodní trasa), otevřou se nám posléze krásné výhledy na Velký a Malý Roklan a samozřejmě i vrch Antýgl. Tato druhá část trasy není nijak značená a turisty je jen minimálně navštěvována.