Moving time  17 минут

Время  3 часов 47 минут

Координаты 149

Uploaded 8 декабря 2017 г.

Recorded декабря 2017

2,8
5,5

Просмотрено 213 раз(а), скачено 3 раз(а)

рядом с Ferrán, Catalunya (España)

Ferrán - Altafulla, caminada que hem fet els company del grup de senderistes de Bellvei/la Muga, per la zone d'Altafulla, Ferran, El Medol, Bosch de la Marquesa, cala Fonda. Plaja Wuaikyky, Torre de la Mora, Castell de Tamarit i Altafulla., vam sortir amb cotxes desde Bellvei per anar cap Altafulla, hon deixem els cotxes a l'aparcament d'un colegit, d'alla i seguin els cartells indicadors marxem cap a Ferran, per despres anar a El Medol, tot perfectament indicat, amb els seus corresponens cartells, despres del Medol vam trabesar le carretera per arribar al Bosch de la Marquesa, d'alli cap a la punta de platja Llarga hon vam esmorçar, per despres i seguin una mica el cami de Ronda, anar recorreguen la costa fins arribar a la torre de la Mora, hon ens vam fer una foto del grup, tirar ja per l'interior del camping la ;Mora cap el Castell de Tamarit, per despres marxar cap Altafulla reseguin el cami de la desembocadura del riu Gaya, lloc prou interesant, per un cop al poble, recollir els cotxes i donar per acabada la caminada. per cert mol XULA!!.
Замок

Platge wuaikiki.

platge wuikyky

фото

Port natural dels romans.