Скачать

19 ноября 2015 г.

Записано

ноября 2015
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
1 126 м
576 м
18,53 км

Просмотрено 416 раз, скачано 10 раз

рядом с Farena, Catalunya (España)

Ruta circular de 18 Km amb inici i final a al poble de Farena, on s’hi arriba a través de la carretera TV-7044. Just abans del poble hi ha un pàrquing. Després de deixar el cotxe i passada la primera casa, a mà dreta surt el PR-C 20. EL track segueix el PR-C 20 fins arribar al encreuament amb el riu sec del Mas d’en Tous. Un cop aquí, s’abandona el PR-C 20 per remuntar el riu en direcció cap a Mas Mateu. Aneu amb compte en aquest tram, ja que el cabal del riu es variable.

Poc després de passar la Font dels Bassots s’arriba a la Taula del Quatre Batlles. Un cop aquí es segueix el GR 171 direcció Coll de la Caldereta i les tres Creus. Aquesta part del camí ofereix unes vistes espectaculars.

Un cop s’arriba al encreuament del camí de les Fontetes s’abandona el GR per agafar aquest camí de baixada en direcció cap a l’ermita de la Mare de deu de les Barruelles. EL camí en forta baixada al principi transcorre tota l’estona entre bosc. Un cop a l’ermita, el track porta cap en Mas d’en Toni i des de aquí cap a Farena. En aquest tram hi ha el Toll de l’Olla, un salt d’aigua espectacular on a l’estiu us podreu banyar.

CAMI DE LES FONTETES

CAMÍ DEL MAS D'EN TONI

Горный перевал

COLL DEL BOSC DEL LLARG

Перекресток

DESVACIÓ MAS MATEU

DESVIACIÓ CAP A MAS D'EN TONI

DESVIACIÓ DEL PR (RIU SEC)