4,5
9,0

Просмотрено 538 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с Skogar, Suðurland (Lýðveldið Ísland)

Vaig anar a Islàndia per conèixer el país i fer el trekking de Landmannalaugar. Vaig decidir de fer el trekking de la costa cap al interior a fi d’anar guanyant temps, de Skogafoll cap a Landmannalaugar ja que els refugis de mes a l’interior em deien que no estaven tots oberts i les estaques indicatives de la ruta tampoc estaven col•locades entre Altftavant i Landamannalaugar . Esta ruta la solen obrir del 20 de juny en avant fins a finals d’agost que tanquen. En cas d’anar sense guia es obligatori portar gps. Els refugis de Islandia no fan menjars però si tenen cuina i perols, plats culleres....tampoc es possible en la ruta comprar aliments, per lo que tens que carregar en els queviures necessaris. No en van caldre els grampons, la bota de sola dura va ser suficient. Per travessar els rius cal unes espardenyes d’aigua amb bona sujecció.
дом

BLÁFJALLAKVÍSL

Hattafell

PONT EMSTRULEIÐ

EMSTRULEIÐ BRIDGE (F261) y EMSTRULEIÐ (F261)