PACO12
  • Фото Esquirol-Mas Patuda-Vall figuera-Mas Binso-Bc Farrubio

Время  7 часов 57 минут

Координаты 1512

Uploaded 12 декабря 2015 г.

Recorded ноября 2014

5,1

Просмотрено 166 раз(а), скачено 5 раз(а)

рядом с Mas de Barberans, Catalunya (España)

Des del Nou Refugi de Caro, seguim el GR 7 fins al Mas de la Patuda, des d'on prenem la senda que descendeix al Barranc de la Vall Figuera. En els Bassis de la Vall Figuera seguim un curt tros el GR 171, que prompte abandonem per a continuar el nostre descens per la Vall Figuera. Prenem un desviament que baixa al barranc per a vore un tram del descens esportiu del barranc i tornem a la nostra senda. Mes avant, baixem de nou al barranc al Pla de Llarers per a vore les Gúbies i descendir ja pel barranc fins a la Font de les Gúbies, on de nou reprenem la senda que ens porta al Mas de Binso, al costat del que hi ha un toll on es pot prendre el bany. Seguim la senda al costat del barranc de la Vall Cervera, continuació de la Vall Figuera, fins que passada la Peixera de la Flor l'abandonem per a tornar al punt on varem eixir ahir, segons el track Bc Farrubio-Ft Gel-Ft 5 Sentits-Caro-Coll Pallers

BAIXADOR GÚBIES

BASSIS VALL FIGUERA

DEIXAR SENDA ESQUERRA (GR)