Moving time  3 часов 12 минут

Время  3 часов 56 минут

Координаты 1947

Uploaded 20 августа 2019 г.

Recorded августа 2019

2,7
5,4

Просмотрено 54 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Espinavell, Catalunya (España)

Comencem a caminar al carrer d'Enllà davant l'església de la Mare de Déu de les Neus i ens enfilem ràpidament fins a Coll Pregon, aquí, la pujada forta ja l'haurem fet llevat d'algun puja baixa per la carena tot resseguint la frontera amb França i passant pel Puig de l'Artiga del Rei i el Turó de Portavella, i entre prats i bestiar gaudim d'unes excel·lents vistes.
Al arribar a la Font de Siern que consisteix en un abeurador per a vaques, canviem de sentit i agafem camí força difús i força pendent però poc perdedor cap avall en direcció al Torrent de Siern i mes enllà cap a Espinavell en un camí i trajecte agradable enmig d'arbres i sovint arran de torrent de la Casassa.
Acabem la ruta al camí de Setcases a Espinavell davant al restaurant les Planes d'Espinavell i no al punt on hem començat la caminada.