Moving time  2 часов 21 минут

Recorded июля 2018

2,3
4,6

Просмотрено 45 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с la Farga de la Presta, Occitanie (France)

Ruta matinal, apta per tots els públics, tret del començament de l'excursió que fins ben passat Espinavell, tindrem una pujada força dreta, així es que ens ho prendrem amb calma.
Falta el tram de pujada, per problemes amb el navegador, deixarem el cotxe a (google maps) 42.375429, 2.398444 i tot just aquí comença la pujada, pel camí asfaltat fins a la porta d'una casa (tot despres de creuar la riera) (googlemaps)42.377190, 2.400515, reseguint la pared de la casa arribarem al poble d'Espinavell i passant per l'esglesia seguirem els indicadors de Coll Pregon - La Preste.
Un cop arribem a Coll Pregon comença la ruta.
En cas de bon temps i calor, caldrà portar aigua sobrant doncs poca ombra trobarem.
Apta per animals de companyia, tret del primer i el darrer tram, la resta no tindrem cap lloc on beure els animals.
Magnifiques vistes del Costabona fins al Canigo.
Un esmorzar a "la roca" on comença la baixada cap a la Preste, ens donara ombra i una vista magnifica.
Cal afegir uns 3 km de la pujada i 3/4 d'hora al temps total.