Скачать

8 августа 2019 г.

Записано

августа 2019
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
312 м
26 м
5,89 км

Просмотрено 258 раз, скачано 15 раз

рядом с Son Curt, Baleares (España)

Caminada de matinera del mes d'Agost per antigues terres de conreu des del Pla de n'Evangèlica fins a la desembocadura (part superior) del Torrent del Ratjolí i posterior visita a vorera de mar al costat del Puig Roig a Es Carregador. Retornam en direcció a les cases del Ratjolí, ara restaurades i molt ben cuidades (Agost 2019) per desfer les nostres passes fins al punt d'inici.
Hi ha un tram una mica confós des de el wpt 423 i 425 que per lo vist hem agafat pel costat més dificultós pel fet que hi ha nombrosos arbres escampats pels incendis del 2013 que dificulten la correcta localització del tiranyi

Barrera

Casa de roter

Intersecció

Agafam desviament a l'esquerra; aquest serà el punt de conexió a la tornada per les Cases de Ratjolí (a la dreta)

Barrera

Pas tancat; ens desviam a l'esquerra per passar a l'altre costat per sa torrentera

Pas dins el Torrentó

Seguim per la dreta

Caseta

En aquest punt dubtam per seguir davallant, després hem vist que hi havia un senderó més a la dreta d'on hem agafat. Ho deix a criteri del que vos trobeu segons el moment (en el present estava bastant brut amb restes de l'incendi del 2013 escampats)
Информация

Camí bo de davallada al fons

Es veu a la fotografia

Camí correcta

Punt de conexió amb el camí que no hem agafat

Pas dins el Torrent

Per anar a Es Carregador des de el mirador just damunt del salt del darrer tram del Torrent des Ratjolí passarem per aquest punt el torrent. Falta el waypoint del mirador encara que deix sa fotografia aquí mateix

Trobam camí ample que baixa de ses Cases de Ratjolí
Руины

Era i restes de casa

Desviament

Escales de descens a Es Carregador

Intersecció

Un camí de baixada al nivell de la mar. Hi ha despreniments i grans roques penjant. Abans hem anat a berenar a sa punta amb el mirador damun Es Carregador (falta wpt però pos ses fotos)

Cases des Ratjolí

Propietat privada restaurada no fa massa temps i en molt bon estat de manteniment. Hi ha lliure pas,i trobam un encarregat de dur sa finca i ens comenta les tasques actuals que hi duen a terme.

Botador

Drecera

Sortida nova drecera

No val la pena agafar aquest darrer tram, podeu seguir per sa cerretera, cercava un camí que havia vist de baixada però no l'he encertat.