Скачать

1 января 2018 г.

Записано

января 2018
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
279 м
25 м
14,63 км

Просмотрено 236 раз, скачано 8 раз

рядом с Sant Boi de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta des de Sant Boi de Llobregat fins al turó Rebaixí, al costat del Montpedrós o Sant Antoni.

Des de fa anys, per els vols de nadal, es pot observar un petit pessebre a la cima del turó.

Durant la ruta travessarem, en major o menor mesura, els termes municipals de Sant Boi de Llobregat, Sant Climent de Llobregat, Torrelles de Llobregat, Sant Coloma de Cervelló i la Colònia Güell.

Des de Sant Boi pujarem per Can Carreres fins al carner que fa de partió entre Sant Boi i Sant Climent de Llobregat. Anirem seguint la pista forestal fins a arribar a la Creu del Querol, sota del Puig de Can Cartró (Punt divisori entre Sant Boi, Sant Climent, Torrelles i Santa Coloma de Cervelló).

Des d'aquest punt seguirem en direcció Sant Antoni i la urbanització Cesalpina. Després seguirem el camí cap a Sant Antoni del que ens desviarem per a pujar al Rebaixí.

La baixada la farem descendint entre les urbanitzacions Can Ribot i Can Via. Seguirem baixant passant pel costat de Can Salgado que és un antic mas perfectament conservat i habitat al mig del bosc. Finalment seguirem la pista fins a arribar novament a Sant Boi de Llobregat per el barri de Marianao.