ZERMIREZ

Recorded июня 2015

2,8
5,5

Просмотрено 1860 раз(а), скачено 87 раз(а)

рядом с  Pinatell de Rojals, Catalunya (España)

entretinguda caminada per la serra de Prades ,que te l'alicient de comptar com company de ruta el riu Bruguent amb les seves aigues cristalines , que ens conviden a fer un banyet en dies calorosos.
Sortirem del petit nucli de El Pinetell ,carretera cap a Farena ,que després de pasar el km.8 trovem a l'esquerra .aparquem el cotxe sota els arbres i al costat de la font i comencem a caminar cap a la carretera per on hem vingut.Caminem uns metres per la carretera i agafem un camí que sur debant nostre .Uns camps de blad ens donen la benvinguda a la nostra esquerra . deixem una bifurcació que surt a l'esquerra i seguim fins trobar un altre bifurcació i prenem a la dreta.Comencem a baixar per les solanes del Ferreró i aviat el paisatge s'ens obre per deixar veure abaix el Bruguent .Seguim baixant i arribem a l'antic molí de Figuerola ,inmensa construcció avui en estát d'abandonament.seguim el caminet fins arribar a la carretera.La seguim i una mica desprès trovem un corriolet a l'esquerra que baixa fins el riu .El creuem i seguim per el costat contrari seguint el camí que comenza a pujar suaument pel torrent d'en Rull(avui sec).Pujant divisarem la imponent masía de La Torre ,que pasarem per sota . Pasem per el mas de Nebot que está parcialment derruït,continuem i mes endevant trovem la font de Diana amb una aigua fresquísima . Després del refresc seguim camí i ens acostem al Mas de Plana ,masía ben acondicionada .A partir d'aquí el camí comença a baixar suaument i despres de un revolt agafem un corriol que pensem que mena al toll , pero ens adonem que ens hem equivocat i tormen enrrera. Uns metres despres trovem el que realment mena al Toll de l'esqueix marcat amb unes fites. aquest corriol ens deixa a la part alta del toll .Uns operaris estan instal.lan un pont tibetá per travessar el riu en époques de forta baixada d'aigua i ens comenten que estará acabat aquest mes de Juny..Nosaltres travesem el riu i just a l'altre costat del pont comença el cami de pujada cap a l'escletxa que amb l'ajut de unes cordes la fa molt suau i sense risc. No sense haber tingut el plaer de uns bons banys i un bon entrepá comenzem a pujar , el pas de l'escletxa es bonic, i una vegada pasada el camí puja constantment i ja sense perdua ens deixará al Pinatell on hem deixat el cotxe .
Bona caminada .

• Фото La Penya de l'Espardenya K-Valls

La Penya de l'Espardenya K-Valls 31.07.2015

Recorrido muy muy bonito por las aguas cristalinas del rio Brugent.