Скачать

• Информация

• Легко следовать

• Пейзаж

Будьте первым, кто выразит признание
6 комментариев

Поделиться
1 347 м
716 м
18,17 км

Просмотрено 3452 раз, скачано 158 раз

рядом с El Brull, Catalunya (España)

Caminada des del Brull, revoltant per la part baixa del cim de Matagalls, en que aprofitant l’època de tardor, hem pogut gaudir d’unes esplèndides vistes del boscos del Montseny, afavorits per canvi cromàtic de les fulles de les diferents espècies d’arbres, però molt especialment, a la fageda seca, on hem pogut observar una gran varietat de tonalitats.

També, en els punt alts del recorregut, especialment dalt del cim del turó del Pou d’en Sala, hem gaudir de grans vistes sobre el Montseny (Matagalls, Sant Segimon, la fondalada del torrent de Rentadors, l’ermita de l’Erola, etc.), així com, Viladrau, les Guilleríes, la plana d’Osona, la Vall de Sau, els cingles de Tavertet, Rupit i del Far, la serra de Cabrera i un gran nombre de cims dels Pirineus, entre els que reconeixíem, el Puigmal, Bastiments, Costabona, Canigó, etc.

El recorregut que hem fet ha sigut el següent:

Sortida des del Brull – pla de Sant Martí – els Esqueis – pla de la Castanyera – tram del sender del Meridià Verd – font Pomereta – collet dels Trèmols – turó de les Dalles – turó del Pou d’en Sala – collet de Sant Miquel – turó dels Esqueis – pla dels Cinc Sous – pla d’en Besa o de la Terma – carena del Roures – Collformic – fageda Seca – collet de les Bigues – collet Cerdanya – la Planella – Serradussà – baga de Serradussà (corriol molt dret i perdedor fins al torrent) – torrent de Picamena – pujador per la solella del Cementiri – petit tram de la carretera BV-5301 – arribada al Brull.
Храмовая архитектура

6 комментариев

• Фото ZERMIREZ

ZERMIREZ 15 окт. 2015 г.

Bona caminada . La varem fer ahír pero va fer un dia especialment enboirat que no ens va permetre en cap moment gaudir del paisatge . Esmentar que a la zona del Collet de Cerdanya hi ha una tanca que impideix el pas amb indicacions de alerta per braus lluires. Nosaltres varem passar en veure que no teniem camí alternatiu, pero fins comenzar a baixa per la Baga anávem molt alerta. Desconec si el camí es propietat privada per poder-lo tancar .
    Feliccitats pel track , necessari en alguns trams.

erill 23 окт. 2015 г.

Gràcies ZERMIREZ, pel comentari. Salutacions,

• Фото jankeman

jankeman 11 февр. 2019 г.

Я был на этом маршруте  проверенный  Посмотреть еще

Bonita Ruta y nada difícil de seguir.

erill 13 февр. 2019 г.

Gracias por el comentario y valoración.
    Salut i bones caminades!

• Фото barretons

barretons 25 мар. 2021 г.

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Gràcies per la ruta>
    Fantàstica i una mica llargueta per als que passem dels 60! Revisant les meves traces i rutes veig que no l'havia valorat. Feta el 06-juny-2016 (érem 3) i el 27-feb-2020 (érem 4). Aquesta darrera vegada en lloc de baixar per Serradussà ho vam fer seguint el SL-C 85 (Collformic - El Brull).
    Sobre els cartells de perill a Serradussà dir que el que hi ha és una explotació ramadera de cria amb un semental. No són toros de lidia que jo sàpiga. Vaques braves a nivell ramader són vaques joves que no han parit. No s'ha de confondre amb el terme castellà de ganado bravo que es refereix als toros de lidia, altament perillosos. De totes maneres, els sementals són territorials i les vaques defensen els petits, o sigui que més val mantenir-se a distància i estar a l'aguait. Serradussà són prats i alzinars força esclarissats i es pot veure de lluny si ha ramat o no. Si aneu per la zona, la finca arriba fins a Fondrats, comprenent els masos de El Burguès, Serradussà, El Pujol, Ferreres (en runes), La Codina (en runes) i Fondrats (en runes). A tots els passos de senderisme que hi ha en els tancats hi ha el mateix senyal. El podeu veure, per exemple, a http://hayqueveeer.blogspot.com/2013/04/les-rieres-daiguafreda.html

erill 31 мар. 2021 г.

Gràcies barretons pel teu comentari i per la informació aportada sobre les variants de la ruta i el pas per la explotació ramadera.
    Salut i bones caminades!

Вы можете или этот маршрут