Время  10 часов 38 минут

Координаты 3299

Uploaded 23 января 2011 г.

Recorded января 2011

Просмотрено 1834 раз(а), скачено 12 раз(а)

рядом с Sant Esteve de Palautordera, Catalunya (España)

Sortim de St Mª de Palautordera i durant uns 2 km anem planejant a partir d´aqui durant uns 12 km ja sera tot pujada amb alguns trams bastant costeruts, tot passant per el Collet del Turó,Prat Fondo i Turó del Samon, ara ens toca baixar una mica fins arribar al Coll de Pinovell on ens torn-hem a enfilar per arribar al Sui (1315 mts) tot passant per el turó de Pinovell i Coll del Roure Gros.Ara toca planejar una estona i despres anar baixant per arribar a El Figaró. Prenem el PR C33 ja tot de pujada amb trams bastant forts passant per Coll de la Pedradreta i La Trona una mica mes amunt el cami encara que continua fent pujada ja es mes suau fins que arribem al Coll de Nou on ja comencem a baixar passem per El Collet de les pedreres,El de la Feu i el Soler de Berti, arribem a St Miquel del Fai un cop aqui tenim que agafar durant un kilometro la carretera que porta a St Feliu de Codines i tot just abans d´arribar al poste indicador del km 6 torcem a la dreta per pendre el Gr 5 que ens conduira fins a St feliu.
Estem entrenant la TrailWalker per veure mes informació http://trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos/ficha/amics-del-sender