Координаты 410

Uploaded 30 июня 2013 г.

2,3
4,7

Просмотрено 4180 раз(а), скачено 194 раз(а)

рядом с  Vall-Llobrega, Catalunya (España)

Avui, acompanyada per l'Elisa, l'Helena i la Carme, hem volgut anar a visitar els voltants de Fitor i els seus dòlmens.
Sortint de Sta.Coloma de Fitor, hem baixat camí del mas Calç, amb el seu pou de glaç encara força ben conservat.
Hem seguit pujant per anar fins al dolmen del Clot de Llorer, desfent el camí per anar fins al dolmen dels Tres Peus, on hem esmorzat. El següent dolmen que hem trobat ha sigut el de la Serra d'en Calç, amb l'agradable sorpresa de trobar-nos amb l'amic Montagut.
El dolmen dels Tres Caires i el de les Maries han completat el conjunt megalític.
Seguim passant pel Mas Plaja i tornada fins al punt de partida. Com que no en teníem prou, hem anat fins al mas Puig i el dolmen del Llobinar, on molt a prop hem vist una roca amb inscultures marcades amb guix (gràcies al/s bons samaritans que les han marcat!!).
Matinal molt agradable i amb molt bona companyia. Ara, tot i la tramuntaneta, que era d'agraïr, el sol apretava de valent!!
La propera, arran d'aigua ;-)!!

5 комментарийиев

• Фото montagut

montagut 30.06.2013

Agradable sorpresa trobar 4 Cuques de Llum per la Serra de Cals. M'ha fet il · lusió trobar- vos, llàstima que no he arribat a l'esmorzar.
    Haver si puc anar a la sortida arran de mar

• Фото Cuca de llum

Cuca de llum 01.07.2013

Només uns malalts de les Gavarres com nosaltres ens podiem trobar allà dalt sota un sol de justícia...;-))
    A la propera, comptem amb tu!!

• Фото Santi gavarres

Santi gavarres 02.07.2013

Hola nois, b noies i Jordi.
    He vist que el guix de les Inscultures esta intacte.
    Jordi ja veig que últimament saps triar les rutes.

Una abraçada

• mvigata 07.12.2015

Ruta tranquileta, perfecte per fer amb gent poc preparada. Llastima d'algunes gambarrades que vam trobar en algun dolmen.

• Фото garriga.com

garriga.com 15.11.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

He intentado hacer esta ruta, y la he empezado al revés, pero en la primera casa que he encontrado el Mas Plaja, han empezado a salir perros y he dado la vuelta, así que la dejaré para otra ocasión.
    La verdad es que no me gusta pasar cerca de las casas para evitar los perros, que casi siempre y no lo entiendo, andan sueltos.