Время  3 часов 17 минут

Координаты 966

Uploaded 20 января 2013 г.

Recorded января 2013

3,0
6,0

Просмотрено 1937 раз(а), скачено 51 раз(а)

рядом с Conesa, Catalunya (España)

Ruta d'un matí per la part més oriental de la Serra del Tallat ja tocant a les Garrigues. Donem la volta a la Riera de Saladern que va a parar al Riu Corb. Sortida del bonic poblet medieval de Conesa, s'ha de visitar la part d edintre de la muralla i el barri jueu. El camí s'agafa on hi ha la Font Vella tot seguint la riera en direcció NW. A poc de caminar trobem un pal indicador de la Font del Molí, i una mica més enllà trobem unes curioses roques pintades de colors vius i amb formes d'animals. Abans d'arribar a Segura hen d'atravessar un camp d'ordi on abans hi habia camí (indicat el tram amb 001). d'anada cap a Segura anem veient tot el bos que per sota La Cogulla després caminarem. Arribada a Segura, un poblet que darrerament ha estat molt ben arreglat. Típic de la zona:tot de pedra... preciós. Hi podem trobar allotjament. Sortim de Segura pel GR-171 per un corriolet de baixada que ens durà directament a la Masia de Saladern, antic nucli de Conesa, ara habitat per una casa. A la sortida de Saladern hem d'atravessar un parell de camps (indicats amb 002 i 003) que potser podriem haber evitat agafant el indicador del mas de Saladern de l'entrada. Ara ja caminem pels ombrívols boscos de La Cogulla i ben aviat ja divisem Conesa desde una zona ben alta. Arribema Conesa per camps d'ordi i blat que ara ja estan verdejant i son un espectacle per la vista. Per acabar anem al bar de la cooperativa a dinar. No us perdeu un bon menu a un bon preu!!! Salut i gana amics