Moving time  3 часов

Время  4 часов 20 минут

Координаты 2213

Uploaded 12 февраля 2020 г.

Recorded февраля 2020

3,0
6,0

Просмотрено 4 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Collsuspina, Catalunya (España)

Com deixem el vehicle en el pàrquing que surt del poble, comencem la ruta en aquell punt, on hi ha un punt per orientar-se, i seguint el camí ample arribem sense gaires complicacions fins al mas Puigantic, per dissort nostra entre boires i no gaudim gaire del paisatge. Arribar a les coves és un moment i l'estona que fem el recorregut pel sender marcat del jaciment és ràpid, però anem una mica més enllà i seguim la riba del Torrent del Mal on hi ha llocs ben fotogènics. Tornem enrere i enfilem el camí del Torrent del Gomar, un camí estret i ben marcat que travessa diversos cops el torrent, fins a arribar al mas el Pedrós, on recuperem el camí ample que ens retorna a Collsuspina. Un passeig agradable i fàcil que hem trigat una mica més de temps del compte per problemes inesperats que solen ocórrer als humans.

Porta i dreta

Trencall esquerra

Aquí no cal agafar aquest trencall, seguint recte arribarem al mateix punt. Sí que on hem recuperat el camí hi ha uns pedrots molt curiosos, però no estan marcats enlloc, i tot que el camí és bonic, potser no cal desviar-se per aquí i podeu seguir rectes amunt.

Dreta asfalt

водопад

Salt d'aigua

Река

Torrent del Mal sota la cova morta

Пещера

El Cau

Torrent del Gomar i piscina

Creuem diversos cops el torrent, on es formen piscines naturals com aquesta, a l'estiu imaginem que no deuen estar tan plenes.