Скачать

27 октября 2020 г.

Записано

октября 2020
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
236 м
55 м
9,98 км

Просмотрено 395 раз, скачано 17 раз

рядом с Cerdanyola del Vallès, Catalunya (España)

De nou pel Parc de la Riera de Sant Cugat en Cerdanyola per a donar-nos un breu bany de bosc que alleugi els temps de pandèmia que estem sofrint.
Aquesta zona ofereix multitud de possibilitats per a crear la teva pròpia ruta si la coneixes una mica.
Avui la prioritat era trobar-nos amb la menor quantitat possible de gent pel que hem buscat caminar per senders poc transitats i, en la mesura del possible, fora de les pistes més freqüentades.
Per descomptat que tots tenim dret a trobar el nostre troç a la Naturalesa, encara que això faci que, a vegades, busquem en massa un lloc prop de la ciutat on rescabalar-nos d'una setmana de feina gaudint d'una mica d'aire lliure. Està bé si som acurats i respectuosos amb el bosc. Si no, estarem creant un problema.
Deixem el cotxe en la zona d'aparcament que hi ha just abans de la primera rotonda de la Avinguda de Canaletes i allí mateix tenim una entrada al Parc.
Baixem de seguida a la Passera dels Plàtans i creuem la riera en direcció al bosc de Canaletes.
Després de creuar els camps i de deixar a la dreta el desviament als horts i l'aqüeducte, trobem un desviament a l'esquerra que prenem per a pujar cap a la Serra d’en Llagat i la Serra de Na Joana.
Pugem fins a passar al costat d'una torre de la línia elèctrica i comencem a baixar amb bones vistes a Can Codina fins a arribar al torrent de Sant Iscle que seguim fins a desembocar en la pista de Can Catà que prenem a la dreta un curt tram.
Després d'esquivar diversos grups de bicis descontrolats, deixem la pista per un desviament a l'esquerra que puja per la carena de la Serra d’en Masriera.
El sender va prenent altura, és tranquil i té unes vistes estupendes. Al final desemboca en una pista que seguim fins a trobar un altre sender a la dreta que ens baixa directament fins al Pou de Can Coll.
Travessem l'Àrea de Lleure i, arribats al Coll de Masbernat, prenem el sender que puja fins al Puig de la Guàrdia en el més alt del veïnat de Montflorit.
Ja només ens queda baixar pel sender que neix al costat del Puig i que ens porta directament a Can Canaletes.
Passem sota l'aqueducte tot mirant a Santa Mª de les Feixes a la nostra dreta i arribem de seguida al Parc de la Riera que travessem fins a arribar a l'inici de la ruta.

Salut!
Парковка

01 Aparcament

02 Entrada al Parc

Мост

03 Passera dels Plàtans

Riera de Sant Cugat

04 Camp i Bosc de Canaletes

Avui hi havia un bernat pescaire perdut...

05 A l'esquerra

Tombem a l'esquerra. La fita posa cap a la Serra de Na Joana.

06 Serra d'en Llagat

07 Torre elèctrica

08 Serra de Na Joana

09 Vistes a Can Codina

Река

10 Torrent de Sant Iscle

11 Restes del Glòria

Han fet neteja... una mica

12 A la dreta

Arribem a la pista de Can Catà, plena de gent...

13 A l'esquerra

Горный перевал

22 Coll de Masbernat

23 A l'esquerra

Camí del Puig de la Guàrdia.