judest15

Recorded июня 2019

2,8
5,7

Просмотрено 19 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с Pedralbes, Catalunya (España)

Avui he fet la Ruta pel parc de Collserola, passant per Vallvidrera, la Font, Parc i Fondal de la Budellera, l'Església de Santa Maria de Vallvidrera, el Pantà de Vallvidrera, les Fonts de l'Espinagosa i la de Can Llevallol, senders de Collserola i la Font del Ferro.

Aquesta ruta comença en la plaça de Mireia al costat de la Zona de Pícnic que hi ha en Sant Just Desvern, es pot arribar des de la sortida de Barcelona per la Diagonal agafant els carrils de la dreta "Sant Joan de Déu, Esplugues" i després l'Av. Jacint Esteva Fontanet, el carrer Ferrer i Basta i al final del carrer de Pau Vergós es troba la plaça de Mireia.
Començo la ruta caminant pel costat del carrer marcat com PR-C164 passat el Club de Tenis, continuo per la pista que ens portarà al Mirador i al Turó d'en Cors on es troba el monument a Santa Maria de Collserola.
Continuo la ruta passant pel Mirador dels Voluntaris per després travessar la Carretera BV-1468 i entrar en la població de Vallvidrera i per sortir pel carrer Parc de la Budellera.
Després de visitar el Parc amb la seva Font, baixo pel Torrent de la Budellera fins arribar al conegut Revol de les Monges en la Carretera que va de Barcelona a Sant Cugat passant per Vallvidrera.
Continuo la Ruta passant per la Font de Santa Barbara que es troba en un racó en la zona de pícnic de Santa Maria de Vallvidrera abans d'arribar a la Parròquia de Santa Maria de Vallvidrera.
Aprofito per esmorzar en un Bar al costat del Baixador FGC de Vallvidrera, continuo pel carrer del Pantà on en trobo tres porcs senglars i hi ha la boca del tunel de la mina Grasott i la casa del guarda del pantà de color rosa.
Després d'observar la presa des de baix pujo al pantà de Vallvidrera per vorejar-lo i anar a buscar la font de L'Espinagosa i la de Can Llevallol.
Travesso la carretera que va de Vallvidrera a Molins de Rei pel Coll de Can Cuiàs i vaig a buscar els corriols que en portaran a la Font de Ferro i a l'inici de la Ruta.

Cal destacar d'aquesta Ruta que es pot fer durant tot l'any, inclòs ara que és estiu, ja que la majoria del trajecte es fa per zona ombria i acompanyat del cant dels ocells.
També es pot agafar diferents corriols i passar per altres Fonts.