Скачать

• Информация

• Легко следовать

• Пейзаж

Будьте первым, кто выразит признание
2 комментариев

Поделиться
1 697 м
1 140 м
14,66 км

Просмотрено 587 раз, скачано 44 раз

рядом с El Brull, Catalunya (España)

Pujada al cim de Matagals des de Collformic en un dia amb molt de vent i fred, seguint el itinerari habitual pel pla de la Barraca i per sota els turons de Santandreu i l’Estanyol. Dalt del cim, afavorits pel dia clar que en ha deixat el vent, hem pogut gaudir d’unes imponents vistes sobre els Pirineus nevats amb la comarca d’Osona al davant, els cingles de Bertí, amb la serra de Sant Llorenç darrera i Montserrat al fons, els propers turó de l’Home i les Agudes i el poble de Viladrau als nostres peus.

La tornada l’hem fet anant cap al turó del Pujol primer i el del Mig, desprès, on de nou hem gaudir de molt bones vistes. Per enllaçar d’un turó al altre, no hi ha camí però és fàcil accedir-hi, ja que la vegetació baixa, permet creuar la petita fondalada i pujar al cim sense cap dificultat.

Retornem enrere pels Salavers i en arribar al prat Xic, ens desviem cap a la font de Matagalls, on contemplem els magnífics exemplars de faigs que hi ha al seus voltants. Tot seguit enllacem amb el camí de baixada cap a Sant Segimon i Viladrau, passant pel coll i cim de Saprunera, el turó de Sant Miquel i les restes de l’ermita, baixant fins al coll de les Tres Creus per anar fins a Sant Segimon, on aprofitem que hi ha el bar obert, per escalfar-nos una mica.

Anem cap al coll i seguint l’ample pista anem retornant, seguint el itinerari de la Viladrau a la Garriga, passant per la font de Sant Miquel dels Sants, el torrent del Sot de les Estrelles i el pla dels Cinc Sous, des d’on ràpidament davallem fins al punt de sortida de Collformic.
Парковка

Pla dels Cinc Sous

2 комментариев

• Фото Sven Hedin

Sven Hedin 18 окт. 2020 г.

Я был на этом маршруте  проверенный  Посмотреть еще

Ruta molt interessant sobretot després de coronar el Matagalls fins a turó gran del Pujol i a sant segimon.
    Gràcies Erill per la ruta.
    Apa salut i cames.

• Фото erill

erill 21 окт. 2020 г.

Gràcies Sven hedin pel comentari i la valoració. Celebro que la ruta per aquests bonics indrets del Montseny t'hagi agradat.
    Salut i bones caminades!

Вы можете или этот маршрут