Время  10 часов 53 минут

Uploaded 2 июля 2019 г.

Recorded июля 2019

6,3

Просмотрено 119 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с Queralbs, Catalunya (España)

Caminada amb sortida des de la collada de Fontalba fins a l’estació d’esquí de la Molina, passant pels cims del Puigmal, Tossa del pas dels Lladres, Puig Dòrria i Coma Morera.

El recorregut que hem fet ha sigut el següent:
Collada de Fontalba – cim de la Dou – coll del Borrut – el Bressol – Puigmal (Puigmal d’Er pels francesos) – clot de la Pastera – coll de les Clotes – passem pel costat de la tossa del Pas dels Lladres – pas dels Lladres o coll de Queralbs – pic de Dòrria – plans de Gorrablanc, de Comanera i de l’Ovella Morta – Coma Morera – coll de Sant Salvador – coll de la Creu de Meians – pla de l’Orri de Dalt – pla de la Bassa – les Colladetes (hotel de la collada de Toses) – clot de les Carboneres – arribada a la Molina.

Caminada similar però amb sortida des de la Vall de Núria:
Travessa de Núria a la Molina pel Puigmal i Coma Morera

Atenció: Durant tot el recorregut no hi ha cap lloc per abastir-se d’aigua (excepte a l’hotel de la collada de Toses), per la qual cosa és convenient portar una bona provisió, especialment en èpoques de calor, ja que quasi en tot el recorregut no hi ha arbres per protegir-se.

En el temps total indicat, estan incloses les parades (aproximadament unes tres hores), ja que hem parat per esmorzar, dinar (hotel Collada de Toses), fotografiar, reposar i gaudir de les bones vistes que hi ha durant tot el recorregut.