Скачать

13 декабря 2015 г.

Записано

декабря 2015
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
1 705 м
904 м
16,7 км

Просмотрено 836 раз, скачано 12 раз

рядом с Vehinat de Lliors, Catalunya (España)

Ruta circular amb inici i final al aparcament del coll de Sesferreres. La ruta accedeix a les Agudes a través de Castellets on hi ha un pas aeri equipat amb cadena i una grimpada per arribar al cim.

Des de l’altra banda de l’aparcament i creuant la carretera, surt un petit camí marcat amb pintura vermella en direcció el Pla d’en Jep Xic. D’aquí es continua cap al Coll Saciureda de Baix i a través d’un pas aeri equipat amb cadena cap al coll de Saciureda de dalt (1.404 m). Les marques vermelles continuen per Castellets fins arribar al peu de les Agudes. A partir d’aquí s’inicia la grimpada tot seguint les marques grogues fins al cim de les Agudes.

Un cop al cim i seguint la cresta, s’arriba al Turó de l’Home. S’inicia el retorn seguint el GR 5.2. Poc després s’abandona el GR per anar direcció el Pla del Formentàs i Roca del Bes. En aquest tram el camí es una mica difícil de seguir. Sobretot a la tardor, ja que esta ple de fulles.

Un cop creuada la Riera de Sant Marçal el camí passa per la casa en ruïnes de els terrers i retroba el GR 5.2 durant un tros per després apropar-se cap a la carretera i retornar al aparcament.
Руины

Опасность

PAS AMB CADENA

Парковка

APARCAMENT COLL DE SESFERRERES (INICI/FINAL RUTA)