Время в движении  3 часов 41 минут

Время  4 часов 4 минут

Координаты 2846

Загружено 29 августа 2019 г.

Записано августа 2019

279 м
32 м
4,1
8,1
16,23 км

Просмотрено 163 раз, скачано 5 раз

рядом с Sant Jordi, Baleares (España)

Ruta que havíem oblidat de tornar fer i que amb es seu dia (maig del 2017) hem va sorprendre perquè varem anar un bon troç per es torrent, concretament es des Fornàs.
Sortim des club de campo en direcció a n'és Rafal trobat, per es carrerany d'arbres fins girar per anar en direcció cap es cementeri i can Codolar.
Llavors un troç per camí/ carrerany des Torrent d'en Capità, per arribar a n'és des Torrent des Fornàs.
Sa sortida des Torrent se va un rato per dalt d'ell fins arribar a un camí que ja feia molt de sol i per tant calor, i sense cap vent, va ser un tram pesat.
Pujada curta intensa per arribar aprop des Puig Merlet i ja fer sa baixada per es Rafal trobat per tornar per es cami i carrerany d'arbres per arribar a n'és club de campo aon havíem deixar es cotxe.
Como curiositat, surten casi es mateixos kilómetros (59 metros de diferencia), no així es desnivell i 2 minuts més de temps.