Скачать

756 м

Тип маршрута

Круговой
  • Фото Circular Montseny (Collformic - Matagalls - Viladrau - Sant Segimon - Matagalls - Collformic)

Время

7 часов одна минута

Координаты

Загружено

7 августа 2018 г.

Записано

августа 2018
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
1 681 м
756 м
25,61 км

Просмотрено 349 раз, скачано 8 раз

рядом с El Brull, Catalunya (España)

Ruta circular per la part Oest del massís del Montseny, comença a l'aparcament de Collformic i primer es fa l'ascensió habitual a Matagalls, un cop allà es baixa cap al Turó del Faig sec per un corriol que atravessa uns quants prats. Del Turó es baixa cap a La Goitadora seguint un corriol amb bastanta pendent (fàcil de perdre'l per la quantitat de fulles que el van tapant), un cop a La Goitadora, el bosc s'obre una mica més i és fàcil seguir el camí fins a Viladrau, passant pel Castanyer de les Nou Branques, d'allà es segueix cap al nucli de Viladrau, passant per la Riera Major, un indret molt fresc amb quantitat de salts d'aigua, d'allà es puja cap a l'Ermita de l'Erola i Sant Segimon entre boscos frondosos, enfilant novament el Matagalls pel Coll de Saprunera, un cop a Matagalls es baixa cap a Collformic pel mateix camí de pujada.
La dificultat de la ruta és moderada, per la distància (25 Kms) i desnivell (+1600 m), tot i que la majoria de camins són fàcils de seguir i no presenten massa dificultat tècnica.
Durant el recorregut es passa per tres fonts.