Время  3 часов 33 минут

Uploaded 11 мая 2019 г.

Recorded мая 2019

5,7

Просмотрено 111 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с Veïnat de Llabrés, Catalunya (España)

ELS DE WIKILOC ARA BLOQUEGEN LES NOVES RUTES. DESPRES DE DENUNCIAR TOTES LES QUE M'HAVIEN ESBORRAT

De temps ha, les marxes de primavera de Cassà d ela Selva, comencen al Passeig Vilaret.
La primer vegada que hi passava, ballaven sardanes. Vaig pensar que era la plaça. Molts anys després, vaig saber que era el Passeig Vilaret.
Com que aquest any el primer punt de pas, és el camí Ral de Sant Feliu, doncs jo el faig des de l'entrada, per on venia de Girona.
Quan travessem la riera Verneda, deixem el camí a l'esquerra que el camp ha menjat (1) anem per la seva esquerra a tocar, encara que no és el camí. menjat pel prat del costat. Ara ja pista, passem pel bosc de Capçana i cap a la Bruguera fins can Matadimonis on girem a l'esquerra cap a la Cabra Penjada. I d'allí cap a la casa Nova de can Bota. Abans anem a veure una fita de temes. De la casa anem pujant a la Serra Llarga. Deixem pista i pel bosc obert baixem a travessar el Vernegar i més amunt a veure les Pedres Altes. Més amunt ja sortim a un pista de desboscar . Trobem una pista més bona, si la seguim al Nord. de seguida trobem la dels Metges i cap a l'esquerra. Entrem a la urbanització de el refugi de les Gavarres. Baixem pel mig, i cap a vall la deixem per anar al Puig de Narius i d'allà anem a la Resclosa de can Vilallonga. I després a l'aqüeducte- Vora 2 q,. després arribem a can Cassà i 2 més al Passeig Vilaret.
(1) Veure la foto de fa uns anys del camp on encara és nota el pas del camí
(2) el Twonav.s'aturà 4 vegades
(2)
NOTA-Veure abaix de tot les altres rutes