Время  4 часов 2 минут

Recorded июня 2014

4,0
8,0

Просмотрено 2437 раз(а), скачено 106 раз(а)

рядом с Capellades, Catalunya (España)

Caminada que combina camins amples i bons amb corriols agradables de seguir. Sortim de la ronda del Capelló de Capellades i baixem per la costa de Cal Manel fins arribar a les envistes del Capelló. A partir d'aquí, hi ha un tram una mica molest de fer ja que cal creuar un nus viari, al qual no hem trobat alternativa, per arribar al camí que ens menarà fins a Vallbona d'Anoia. Creuem la població i baixem fins al fons de la riera seca des d`on enfilem per un corriol que acaba passant penjat damunt del riu. Més enllà arribem a la gran masia de Cal Ferrer del Coll i, abans de creuar el riu, ens desviem fins a la Pineda de Cal Ferrer del Coll, amb una bona colla d'arbres magnífics. Un cop superada l'esglesiola de Sant Miquel de Bedorc, cal fer atenció a l'entrada a un corriol a mà esquerra del camí. En una pujada constant i amb algun punt una mica exigent ens permet superar un bon desnivell. Seguint el camí previst arribem per bons camins fins a la urbanització del Castell de Cabrera, i en última instància, a l'esglesiola d'origen romànic de Sant Salvador, des d'on reculem. Cal fer atenció de nou a l'entrada d'un altre corriol que, passant per tres fonts, malauradament seques, ens mena de nou fins a Capellades.

2 комментарийиев

• JorGuill 19.02.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Excursió sense grans paisatges, bona per estirar les cames.

• Фото isidro cosano cano

isidro cosano cano 15.09.2018

Desde vallbona al badorc, aquest par es diu "el mata "