noemigali

Время в движении  6 часов 35 минут

Время  9 часов 16 минут

Координаты 4731

Загружено 9 сентября 2020 г.

Записано сентября 2020

484 м
-2 м
7,0
27,82 км

Просмотрено 22 раз, скачано 0 раз

рядом с Deba, País Vasco (España)

Hem sortit des de Deba amb la sortida del sol, creuant el pont, i tot seguit comencem a pujar fins la Ermita on trobem el bar tancat. Després seguim fins Olatz on per sort, de les 3 cases una és un bar meravellós on esmorçar i comprar els bocates ja que és la darrera opció fins a Markina. Després d’un bon esmorçar la pujada des d’Olatz se’ns fa més costeruda del que ja és.
Arribem a un camí pel que anem canviant de valls amb un paissatge esquitxat per caserios i on l’ombra que alguns boscos ens ofereixen a trams se’ns fa imprescindible
No trobem cap població més. Per sort hi ha una font a Arnoate on podem aprovissionar-nos d’aigua ja que, tot i que indica que no és potable, la família que hi viu davant ens indica que és bona. Canviem de vall amb el mateix paissatge, fins que comencem una baixada molt pronunciada fins Markina.