Время  2 часов 51 минут

Координаты 740

Uploaded 19 апреля 2015 г.

Recorded апреля 2015

3,5
7,1

Просмотрено 1092 раз(а), скачено 35 раз(а)

рядом с  Calaf, Catalunya (España)

Sortida, des del nucli urbà de Calaf passant per la plaça de l'església i pels peus del castell, que ens porta pels municipis de Calaf, Calonge de Segarra, Pujalt i Sant Martí de Sesgueioles.

Hem pogut gaudir d'un paisatge primaveral típic de l'Alta Anoia amb camps verds de cereals i llegums i grocs de la colza florida. Al llarg de tot el camí se'ns ofereixen bones vistes de petits nuclis de població com Mirambell, Conill, Dusfort... La ruta també ens fa passar pel lloc de Ferrera, mas encimbellat i espectacular tot i que enrunat, igual que el mas de Girifràs que trobem més endavant abans d'arribar al poblet endreçat de La Guàrdia Pilosa, envoltat d'aerogeneradors. Des d'aquí baixem fins a la vora de Sant Martí de Sesgueioles per retornar cap a Calaf tot passant per l'ermita Sant Sebastià enfilada a un turó que domina una bona panoràmica sobre Calaf i els seus entorns. La ruta no té cap dificultat però a l'estiu cal tenir present que pot fer-hi molta calor.